JEG SØGER HJÆLP HURTIGST MULIGT! {{forumTopicSubject}}
Hej alle på sg!
jeg har købt mig en varioator, som passer på hot50, bestilt til pgo hot 50, men når jeg sætter varioen på, og den hvor remmen skal køre på, det stykke der, så kan jeg ikke få det yderste helt på, også kan den der som skal starte motoren når man trykker på kickstarteren den kan jo ikke gribe fat, for alt skal jo ind over den pind der også spændes til, men hvordan kan det være at det lige pludselig ikke passer? - det passer heller ikke på min kammerats er der nogle som har et forslag til hvad fanden det kan være mvh per.
altså alt kan komme ind udover det sidste hjul, og den der som skal gribe fat i kickstarterens hjul, hvad kan det problem forekomme ved? hvad kan jeg gøre håber i forstå spørgsmålet mvh Per.
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 94 Svar: 961
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 86 Scootere: 7 Emner: 366 Svar: 7.963
værsgo.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 12
feb 2008
Kan ikke få den skive på som kickstarteren griber fast i... Har prøvet alt muligt. har også tjekket om varioen passer og det gør den.. Så er virkelig på bar bund..
feb 2008
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 94 Svar: 961
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 130 Svar: 1.756
fint for mig at du skriver med stort men skriv hvad enmet drejer sig om. og kun et inlæg.
ang dit spørgsmål. problemet er at din trykfjeder presser de bagerste remskiver sammen så så remmen ikke kan komme helt ind til akslen, med mindre du presser den. du bliver derfor nød til at tage fat i den yderste remskive at presse den ud af så du kan tvinge remmen ind til akslen. hvis du så klemmer remmen sammen på midten(mellem den forste og bagerste remskive) burde den ku gå ind over den forste aksel. når du så spænder det tandhjul på, som starteren går ud og griber fat i, skal du være sikker på den er i hak før du spænder møtrikken.
håber det hjalp.
JEG SØGER HJÆLP HURTIGST MULIGT!