{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

stalker tun HELP HELP {{forumTopicSubject}}

hey sg jeg skal måske købe en gilera stalker som er tunet men nu vil jeg vide om det noget at rope hurra for

yasuni c16 udstødning,
athena racing cylinder,
malossi multivar 2000,
21mm karburator,
racing kobling,
22kg trykfjeder,
dobler endurance krumtap,
dobler airbox luftfilter,
gearing std

og en 15% gearing sidder ikke på nu

gilera stalker 1999 11000 km

og så jeg vide om det er noget som kan rykke eller ikke og om det kommer til at koste meget til at få den køre stærkare

ps. er svensker så måske et par stavfel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stalker tun HELP HELP
  • #1   18. okt 2011 du skriver noget der kan rykke. jamen det kommer helt an på hvad du er vant til. hvis du er vandt til en cykel så skal den nok rykke røvhullet ud af dig. men hvis du er vandt til en 450cc crosser så er det ikke noget at råbe "hurra" for.
    i scooterverdenen er den det man kalder sportstunet. det er en mellem ting mellem standard og voldtunet. smiley

• #2   18. okt 2011 okej ... jeg er nu ikke vant ved at cykle har kørt scooter/knallert i snart 5 år men har aldrig vart så meget op i at tune scooter men nu er nu jeg vant ved sport tunet scooter som køre ca.70-90 km ligsom min typhoon under min profil men vil jo vide om det er noget der kan betale sig og købe eller skal jeg bare lage være for jeg vil a noget som kan køre og starte .... ikke noget som jeg skal skifte del hver eneste uge ---- så har i et svar om det tun sitter på er det noget som virker og kan kom fram a

Kommentér på:
stalker tun HELP HELP

Annonce