23. mar 2007 Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 74 Svar: 130
mangler info om derbi...?? {{forumTopicSubject}}
Hey Sg.dk ;D
Har lige fået mig en (derbi senda xrace 06) og har kun lavet ting på en scooter før, så er ny på området..
1. Så nu står jeg og søger lidt info omkring min derbi, så som billige dele, evt en hjemmeside med info/links på hvordan skifter ting ud, raparation og indstillng af den salgs motor.. Osv..
2. Har ALTID ville ha mig en senda med et par fede sutter og fælge efter eget valg.. bredde lav profils dæk og lidt mindre tomme end de org, nøjagtig som på en Rigtig SuperMoto: Kan man få det nogen steder og til hvilken pris ligger sådan et sæt med fælge..??
3. Har set man kan lave/sætte dobbelt lydpotte på en senda X men hvor kan man få fat på sådan noget og er det noget som skal tilpasses?? Her er et link til et billed:
(link fjernet)
4. Også self tun.. Hvad er den største tun cyl man kan få til en derbi.. Mener at der var et 94-97cc kit fra enten polini el MHR men er det kun til Alm-scooter el kan man også få det til derbi'en...??
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 24 Svar: 412
2. Jeg aner det ikke. Jeg kunne forestille mig, at du "bare" skal købe fælgene i den størrelse du vil have, og så med tilsvarende dæk, bare de passer inden for bagsvingeren.
3. Du skal købe to potter, og så skal du til at svejse din udstødning om. Ikke et let stykke arbejde.
4. Du kan få helt op til 125ccm. Parmakit 110ccm er ret vild. Check http://www.gearparts24.de eller http://www.easyparts.nl
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 19 Scootere: 44 Svar: 930
det er et 110cc parmakit
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 74 Svar: 130
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
den med dobbeltpot må du snakke med smeden om, de sælges ikke til dem det er made by home hvis du vil have det.
mindre hjul er jeg ikke bekendt med at du kan få, ville også være dumt at gå ned i størrelse da de triller fint på de 17'' der sidder. det kører de fleste rigtige motards også på skal det så siges
mangler info om derbi...??