Hebo knæk udst. hvilken cylle? {{forumTopicSubject}}
Skrevet: 19-08-2011 18:57:55 Slet hele emnet
Hey drenge.
Har lige fået mig en Yamaha BWS, totalt smadret, for 600 kroner, som jeg har valgt at lave til mit projekt.
Cylinderen er total rustet op, kaburatoren er stjålet, og der er meget som ikke fungere mere, så det eneste jeg regner med at beholde er dens udstødning: Hebo Racing Replica udstødning
er det noget der overhovedet er noget værd? den koster næsten 2000 for ny, så går ud fra den kan sparke nogenlunde røv.
Hvilken cylinder skal jeg smække på sammen med? Det har vidst noget at sige hvad der er hvad. Har ikke en skid forstand på tuning, så i kommer til at høre meget fra mig endnu!!
tak på forhånd
- Der skal nok komme billeder ind af dyret!
Reposter lige fordi den ikke lå i den rigtige kategori, regner med der er svar på det herinde.
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 55 Svar: 261
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 34 Svar: 313
apr 2006
Det er min kammerats fætter der har ejet den, han totalskadet den, og så byggede min kammerats far den op, og han kan ikke huske en skid af hvad der har siddet på.
Cylinderen er bollet, men det ligner der så Evo på siden af den, og har målt den til 47 - 47.6 mm.
apr 2006
okt 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 2
jeg ville sige til det udstørning du har skal du nok have det her!..
(link fjernet)
men du kan også smide et anthena 47,6 på det har jeg haft på min den ene i ca 1 år nu! det køre fandme fint..
og har kun skiftet fra a stempel op til D.
men held og lykke med det..
Hebo knæk udst. hvilken cylle?