{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Hjælp søges. tuning af sonic {{forumTopicSubject}}

hej sg. nu er tiden snart kommet til jeg vil samle min gamle sonic igen. men mit spørgsmål er:

hvilket cylinder?
hvilke karburator?
hvilken studs?
hvilken krumtappe?
billigste og bedste. ska have bil om 2 måneder men har nemlig alle delene til den. følgende opsætning jeg har (ska passe dertil):

VL14 membran
tp 24% gearing hvor mange % vil i sige? 15?
komplet næsten nyt or kit.
delta clutch kobling
stage 6 r/t wingcooler klokke
yasuni c21
R-setup tænding med blæserhjul og cdi.

hvad vil i sige? den blir lavet til ren baneracer ingen ledningsnet, lys osv. ska bare køre lidt på den og så sælges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges. tuning af sonic
  • #1   16. aug 2011 jeg vil sige at du skal skære i dit kickstarter skjold hvis du skal have or kit på den sonic smiley

med hensyn til opsætning af cylinder og den slags

gå ind og tjek på de forskællige links til scooter tuning og så tjek de billigste ting, folk skriver mange kommentarer til delene når de har dem sat på og kommentarene står også på hjemmesiderne! så som Speedline, msp-tuning, scooter-shoppen o.s.v --

• #2   16. aug 2011 har en dellorto 21 mm black edion i rigtig god stand tilsalg hvis det er noget ? smiley

• #3   17. aug 2011 er i helt væk? xD

Daniel

har tnt kickstarter skjolde på min røde sonic jo.. der er tilpasset og har fræst i geardæksel. som du os kan se på billeder har det hele været monteret og kørt. men har solgt cylinder osv.

Team-VestSjælland Nicholai SONIC TILSALG! J

ska MINDST en 24-26mm r/t karbu. 21mm er til sport kits.. medmindre den er team spec så det noget andet og bruges som regel til dmu og sådan.

• #4   17. aug 2011 rolig nu mester, jeg har ALDRIG sagt at den ville passe til den opsætning ?
    Jeg sagde bare at jeg havde en 21mm tilsalg hvis det var noget ? smiley

• #5   17. aug 2011 jamen hvad har dit svar så at gøre med mit emne? og hvorfor så skrive? xD smiley
    hvis jeg manglede en 21mm karbu så havde jeg spurgt eller søgt efter en

Kommentér på:
Hjælp søges. tuning af sonic

Annonce