{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Benzin og Tomgang, HJÆLP!? {{forumTopicSubject}}

Hej SG!
Jeg har knap nok lige fået min jog, og den begynder at opføre sig mærkeligt.

Mit første problem er at jeg tror min olietank er utæt, fordi den drypper, når jeg hælder Olie på! Den gør det en lille smule, og jeg hældte meget olie på i dag, fordi min olie-lygte på speedometeret lyste. Så da jeg kørte her i dag, så lyste den stadig, men jeg havde lige fyldt en masse olie på!
Når man giver den gas fjerner lyset, og når man ikke, lyser den op. Og blinker sommetider.. Hvordan ka det være?

Og kan det ha noget at gøre med min tomgang? Den går ud, og ka ikke stå i tomgang? Den kører helt perfekt, optrækket osv er der intet sket noget med.

Det med tomgangen er sket nogle dage før et par gange, men nu gør den det ALTID!

HJÆÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin og Tomgang, HJÆLP!?
  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 28 Svar: 104
    #1   12. aug 2011 Det kan godt være at den ikke ordentlig trækker stel så lyser de sommetider.

  • #2   14. aug 2011 Ja, måske du kunne prøve om dit batteri er som det skal være? ellers også stel. Jeg har selv en Jog R, og hvis batteriet er fucked så kører knallerten virkelig ad helvede til! den kunne heller ikke tomgang rigtig, fordi batteriet sugede strøm til sig så den var ved at gå ud hele tiden. Det med olien er nok fordi din olietank er i stykker? du kan lappe den på en del måder tror jeg, men husk at benzin og olie er opløsningsmidler så lim og silicone virker ikke. Jeg selv endte med at smelte min benzintank sammen efter et hul, for at få det lukket for bestandigt.

  • #3   14. aug 2011 Det var benzin slangen der var skåret over, underligt nok?
    Men tomgangen driller stadig en lille smule.
    ikke så meget!


  • #4   22. aug 2011 Det kan du indstille flere steder mener jeg, både ved gashåndtaget, og nede ved kaburtoren

Kommentér på:
Benzin og Tomgang, HJÆLP!?

Annonce