{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med 70ccm tun på Puch maxi.
  • #1   10. aug 2011 du har vendt stemplet forkert vel??:D

har du husket og lave vacum så den suger benzin, hold for kabu og vent til der kommer benz ud og så prøv igen (:

men jeg tror sku du har vendt stempel forkert!:D

• christian b
    christian b Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   10. aug 2011 det havde jeg også, men så er neste problem hvor stor en dysse skal der være i kabu?

• #3   10. aug 2011 Kan du sende link til tunsættet og hvad karburator kører du med?

• christian b
    christian b Tilmeldt:
    nov 2008

#4   10. aug 2011 Det er fra west-import. det er det de skriver om det...

Det største og bedste kit der passer direkte på din maxi.Består af MK Racing cylinder big membran 45mm,udstødning Proma bad snake, 21mm karburator delorto model,tændrør sølvnåleleje,studs,pakninger,stempel. membran powerfilter og højkomprimeret topstykke.
    Et extremt hurtigt sæt.

• #5   10. aug 2011 Start med at tjekke om der kommer benzin i karburatoren. Tag bundkaret af og tjek. Hvis der ikke er benzin i har du glemt at fylde benzin på eller så er benzinhanen stoppet. Hvis der er benzin i bundkaret så tjek om membranpladerne slutter tæt. smiley

• christian b
    christian b Tilmeldt:
    nov 2008

#6   10. aug 2011 jemen havde liv i den med den dysse der sad i men den kunne ikke tage noget gas. så satte jeg en 102 i der kunne den ingenting.

• #7   10. aug 2011 Hvormange dyser er du gået op?
    Hvis den bare dør når man giver gas skal den jo ha stører dyse som du jo os ha gjort smiley så det er jo rigtigt nok.
    Men det lyder som om at den er stoppet eller noget. Hvis tændrøret ikke er vådt skal du nok lige skille karburatoren ad og se om der sidder noget skidt et eller andet sted.

Kommentér på:
Problemer med 70ccm tun på Puch maxi.

Annonce