{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  malossi sport i begrænset blok?
  • #1   8. aug 2011 hvis den er fra 04 er der begrænsning i blokken ja. er der fra 2003 årgange og frem ved Hiper blokke. Men mener at malossi har lavet en til både begrænset, og ubegrænset blok.

Der er ihvertfald lavet 2 malossi sport til Mina. 1 normal og 1 (MOD).

Nu er der så kun 1. men det ikke mere end en uge siden jeg så 2 malossi sport på samme side på speedline.dk

(link fjernet) men hvis du kigger på dette billede i midten og kigger øverst på indersiden af cylindret kan du se der er et hul.

(link fjernet) her kan du se at det hul ikke er der, men et indhak. cylindre med det indhak der passer i begrænset blok. den hvor det bare er et hul, men hele kanten bare er passer ikke.

BEMÆRK billede 2. du skal kigge på, ved begge links. og så kan du se hvad jeg lige har forklaret. så efter de billeder der passer malossi sport ikke smiley men skal ikke udtale mig om noget. har aldrig kørt med malossi sport på en Hiper.
    jeg mener bare at DR evo har så den passer i begrænset blok pga det indhak istedet for hul.

• #2   8. aug 2011 Jeg siger mange tak for hjælpen smiley

• #3   8. aug 2011 Det var så lidt. smiley

• #4   19. sep 2011 NightStonerCrew ! Don-Adi™ ! HIPHOP ! smiley ."

Passer den også på en Nrg Mc3 fra 05??
    Står og mangler en cylle nu!

Passer den DR Racing? smiley

• #5   20. sep 2011 siden det stortset samme blok ville jeg da mene det ikke skulle være et problem Kristian smiley alle hiper blokke passer delene jo lige over på. udover rem og et par småting vidst. men cylinder, tap, kobling, vario og alt sådan noget passer over på alle hiper smiley så ja den passer.

Kommentér på:
malossi sport i begrænset blok?

Annonce