5.318 visninger
|
Oprettet:
Sym mio 50 begrænsinger {{forumTopicSubject}}
Kære sg
Jeg har denne sym mio 50 som jeg syntes er rigtig fed, men vil gerne have den til at køre hurtigere. Da den er en 4-takt, har jeg hørt at det er mere besværligt at pille skiven, men har også fået at vide at man kan tage det rør som går ud fra potten og ind igen, også stopper hullerne så giver fart og optræk. Er noget af dette rigtig, og har i nogle andre chips, der er en 40 cdi boks på så den køre en 40 stykker.
Tak på forhånd
Mhv Jonas
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 2.599
Sværere at tage skiven på en firetakter? Hvem der så end sagde det, aner ikke hvad han taler om. Variatoren sidder samme sted som på totakterne, og kræver samme besvær at hive fra hinanden.
Jeg er ikke helt 100 stiv i alt hvad SYM laver, men normen er at de begrænser med skive og CDI. Lur mig om ikke også det er tilfældet med Mio'en,.Helt ubegrænset hedder det altså ud med lille skive (formentlig en ret tynd en af plast), og så ubegrænset (ikke 45) CDI på.
nov 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 52
aug 2018
Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 1
jun 2015
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 1 Svar: 1
Jeg har en ubegrænset cdi, men som sagt ved jeg ikke hvor den sidder (har kigget i samme område som den sidder på en pgo og der er den ikke)
Sym mio 50 begrænsinger