{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.318 visninger | Oprettet:

Sym mio 50 begrænsinger {{forumTopicSubject}}

Kære sg
Jeg har denne sym mio 50 som jeg syntes er rigtig fed, men vil gerne have den til at køre hurtigere. Da den er en 4-takt, har jeg hørt at det er mere besværligt at pille skiven, men har også fået at vide at man kan tage det rør som går ud fra potten og ind igen, også stopper hullerne så giver fart og optræk. Er noget af dette rigtig, og har i nogle andre chips, der er en 40 cdi boks på så den køre en 40 stykker.
Tak på forhånd
Mhv Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sym mio 50 begrænsinger
  • #1   6. jun 2011 Glem udstødningen. Hvis det gi'r noget på så lille en firetakter, er det i en størelsesorden hvor det ikke er besværet værd.

Sværere at tage skiven på en firetakter? Hvem der så end sagde det, aner ikke hvad han taler om. Variatoren sidder samme sted som på totakterne, og kræver samme besvær at hive fra hinanden.

Jeg er ikke helt 100 stiv i alt hvad SYM laver, men normen er at de begrænser med skive og CDI. Lur mig om ikke også det er tilfældet med Mio'en,.Helt ubegrænset hedder det altså ud med lille skive (formentlig en ret tynd en af plast), og så ubegrænset (ikke 45) CDI på.

• #2   13. aug 2011 Der er INGEN skive i en Sym Mio smiley

• #3   1. nov 2018 r ikke sidder skive på?

• #4   2. okt 2019 På min sym Mio fra 2018 har jeg skive, men jeg ved ikke hvof cdi'en sidder. Når skiven er pillet, når den op på 43km/t og så stopper den med at gniste til den er under 35km/t
    Jeg har en ubegrænset cdi, men som sagt ved jeg ikke hvor den sidder (har kigget i samme område som den sidder på en pgo og der er den ikke)

Kommentér på:
Sym mio 50 begrænsinger

Annonce