{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.918 visninger | Oprettet:

nikolaj r
nikolaj r
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Hooper Leo {{forumTopicSubject}}

hej smiley jeg har en Hooper Leo som er en 30 scooter og jeg vil gerne tage begrænsningerne på den så mig og en af mine venner går i gang med at ville pille skiven men til vores store forbløffelse er der ingen smiley vil virkelig gerne have den til at køre hurtigere så håber på at der er nogen der kender til scooteren som kan fortælle mig hvor begrænsningerne sidder

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hooper Leo
  • nikolaj r
    nikolaj r Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #1   5. jun 2011 okay tak smiley Er noget grøn når det kommer til CDI bokse. hvad skal jeg kigge efter?

• Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #2   17. jul 2011 Nikolaj du skal følge ledningen fra variatorskjoldet op til cdiboksen, derefter skal du føre en ledning fra den ledning fra variatorskjoldet til den sorte ledning fra cdi boksenen ledning som går fra den ene ledning til den anden, så du nærmest kortslutter den smiley så er den fikset

• tom s
    tom s Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 1
    #3   18. okt 2014 ja det virker fint.meeeeeeen det er en fredags model sådan en hooper leo.
    hvis i skulle rende i det problem at den pludselig går ud eller dør totalt,så gå ikke i panik.havde det problem og prøvede lidt hvert,men fandt så udad at simmerring bag ved vario var skudt ud.og at det er en svaghed de lider af.men kan købes hos scootershop.dk for 41 kr .

mvh en meget træt af hooper leo ejer

Kommentér på:
Hooper Leo

Annonce