{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til FZ'er {{forumTopicSubject}}

Hey gutter

Jeg skrev i går, men alver en ny tråd nu.


Jeg har en kammerat med en FZ50. Hvis vi løfter baghjulet og giver den gas så går den op i fulde omdrejninger, men går så lidt ned igen, og så op igen og så ned igen osv osv. Den svinger ligesom lidt op og ned i omdrejninger.

Hva kan det være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Spørgsmål til FZ'er

Annonce