513 visninger
|
Oprettet:
Stalker opsætning? {{forumTopicSubject}}
Hey SG
Jeg har lige fået en stalker, som jeg vil ha som tuningsprojekt
- Kan I komme med nogen gode opsætnings forslag?
Helst noget der virkelig sparker røv, men ikke koster milliard million.. Målet er at den skal kunne runde 120 km/t
Forslag til cylle, karbu, udst, vario og kobling ??
- Hvordan ser jeres Hiper opsætning ud ? og hva kører I ?
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 283
Stalker opsætning?