{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Stylepro kabu godt eller skidt {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt på om en stylepro er lige så god som andre kabuer for de er jo en del billigere end fx dellorto, stage6 osv. Men jeg har denne opsætning

Polini evo: cyl.

Polini evo: udst.

Polini evo: vario

Stage 6: flowoptimeret studs

Hebo frog: membran

Hebo manston Racing ø 12: krumtap

Malossi delta cluth

Top performence gearing

Polini kilrem

R-setup tændning den med lys

Luftfilter r-setup

Så en 24 mm stylepro hvad synes i om det ? Eller er stylepro bare noget Lo..?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stylepro kabu godt eller skidt
  • #1   2. feb 2011 Stylepro er et af de billigere mærker. Der er nok en ganske god grund til at Stylepro kaburatorne er billigere.

    Og når du nu har en ganske omfattende opsætning, så kan jeg da slet ikke forstå at du overvejer at spare et par hundrede på kaburatoren?


  • #2   2. feb 2011 Jo men hvis det var det samme så var der jo ingen grund smiley

  • #3   3. feb 2011 Det er nok et spørgsmål om detaljer. Nu har jeg ikke lige kigget på kabu'en du snakker om, men forskele kunne være selve kvaliteten af metaller kabu'en er lavet af. Det har nok ikke så stor indflydelse, da kaburatorer ikke er under så højt et press at metallet burde kunne tage skade.

    Det er nok hovedsageligt et spørgsmål om detaljerne. Fx så har Dellortos Black Edition kabu'er skruelåg til spjældhuset, hvilket gør indstilningen at nålen langt nemmere. De har også en skrue i bundkaret, hvor man kan skifte dyse, så man ikke behøver tage hele bundkaret af for at skifte dyse.

    Vacumm og olieblanding kunne også være noget der er udeladt på Stylepro's kaburatore, selvom jeg dog har set det på meget billige nonanme kaburatorer også, men det kunen alligevel tænkes at der spares der.


    Man kunne også godt forestille sig at dyrere kaburatorer har bedre flow og bedre finnish end Stylepros. Der er rigtig mange detaljer der kan være afgørende om kaburatoren er en god eller frustrerende oplevelse.


  • #4   3. feb 2011 Okay det lyder jo som om der ikke skal spares der smiley

  • #5   3. feb 2011 Ja nu kender jeg jo ikke stylepro kaburatoren, men jeg mener bare ikke at når man har så omfattende en opsætning som din, at man bør spare et par få hundrede kroner på en billig kaburator.

    Altså et par hundrede kroner er jo ingen ting i forhold til hvad du har givet for resten af opsætningen, så køb da noget kvalitet;)


  • #6   3. feb 2011 de fungerer fint nok, og er en kopi af DellOrto, men ingen tvivl om at kvaliteten er lidt dårligere...

    men med den opsætning du har der forstår jeg heller ikke hvorfor du overvejer en stylepro... kunne forstå det hvis det bare var til en scooter med en sport cylinder og lidt andet til hverdagsbrug... smiley


  • #7   3. feb 2011 Ja jeg købte da også en 21mm noname kaburator fra scooter-dele(deres udsalg) til 150kr. Det var i forbindelse med at jeg skulle have nogle andre dele derfra og 150kr for en 21mm kaburator er satme ikke meget.
    Det er btw også en kopi af en dellorto.

    Jeg har ikke haft brug for den endnu, men den kan bruges til fejlfinding og evt til en sportstunet maskine og den er jo meget god at have liggende, så selvfølgelig kan de billige modeller bruges til noget, men ikke til en højt ydende opsætning.


    Men er dellortos design ikke bare viderudviklinger af Webers kaburatorer? Syntes der er et eller andet om det.


  • #8   3. feb 2011 Men har i så en kabu der ville passe til mine dele ? Jeg har forestillet mig stage 6, dellorto eller noget andet og skal jeg op i en 28 mm?

  • thomas  q
    thomas q Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 492
    #9   3. feb 2011 Det er noget ubrugeligt skarmmel..
    ved ikke med deres dell-orto kopier.
    men deres PWK-kopier er umulige at få til at ordenligt,, den er bre for upræsist lavet indvendigt
    de eneste pwker der virker ordenligt man kan købe for menneske penge er R/T black..


Kommentér på:
Stylepro kabu godt eller skidt

Annonce