{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "angående dyse"
angående dyse.
Hvilken dyser sidder der i denne her, når man køber den: (link fjernet)
Skrevet af: -» Team Nordsjælland 3050 - Maartin L «- ™ - - 24. jul 2009
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  angående dyse.
  • #1   22. jan 2011 Hvis der har været begrænsning i luftfilteret(har ikke haft en hot), så skaldu selvfølgelig også sætte større dyse i.

Og generelt så siger man at en motor skal være tilpasset hele vejen igennem(dvs kaburator -> cylinder -> udstødning). Ændrer du på det ene så må du også tilpasse i den anden ende for at resultatet bliver helt perfekt. Så jeg vil da sige at hvis du ændre udstødning, så skal du nok også ændre din dyse en smule op, men den vil sikkert køre fint med den samme i.

Men ændre man på luftfilteret, så skal du med 100% garanti dyse op, da blandingen ellers bliver for tynd, hvilket <b>kan</b> skade din cylinder meget.

• #2   22. jan 2011 Jeg har ikke fjernet begrænsningen i filteret, men næste gang jeg kører kan jeg lige tjekke tændrøret, om det er cocio brun smiley men ellers tak for hjælpen

• #3   22. jan 2011 Det eneste du skal gøre er at tjekke farven på tændrøret efter en lille tur med fuld bundgas,
    CA nøddebrunt
    Itreds Eller hvordan detf nu staves.
    Hvorfor gøre det hele mere indviklet end det er ?

• #4   22. jan 2011 Hvorfor jeg gør det indviklet`? For det mener jeg godt nok heller ikke jeg gør, jeg kender bare en som satte knæk udstødning på og der fik den da for lidt benzin.

• #5   22. jan 2011 Fordi at hvis man vil være god til motorer så må man forstå <b>hvorfor</b> tingene er som de er og hvorfor man bør ændre på ting.

Jeg kunne sagtens skrive. "du skal dyse op", men så ville han ikke vide hvorfor han skal gøre det. Jeg gør ikke tingene mere indviklede end de er. Jeg forsøger bare at forklarer det, så han ved hvorfor han gør de forskelige ting.

Men jeg er slet ikke scooter/motor ekspert(endnu. Men jeg har et mål om at blive rigtig dygtig. Min gamle far kan bare ved hjælp af en beskrivelse(da vi bor langt fra hinanden) sige om der skal nyt tændrør i eller ej eller om det er dårlig stelforbindelse eller dårlig indstilning. Og han har ret hver gang.
    Dér vil jeg gerne hen og derfor forklarer jeg lidt mere i detaljer, så Lasse F måske og kan lære lidt og ikke bare få det hele ind med en guldske.

smiley

• #6   22. jan 2011 ja præcis arsukfjorden, jeg har nemlig en far som er entreprenør mekaniker, han siger også at man skal vide hvorfor og hvorfor ikke, og hvorfor det er dit og hvorfor det er dat. Ellers lærer man aldrig noget smiley

• #7   22. jan 2011 Præcist Lasse. Man skal være engageret, enthusiastisk og sætte sig ind i tingene hvis man vil være ekstra god idenfor et emne og skille sig ud fra mængden der bare ved hvordan det kan gøres.

• #8   22. jan 2011 Jep :).

Kommentér på:
angående dyse.

Annonce