{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

gilera smt problemer {{forumTopicSubject}}

hey sg. Jeg har kørt her i vinteren lidt så begynde den at hakke og så skiftede jeg tændrør men den gjorde det sradig hvad kan det være?

2. også en dag stod den udenfor i det her vejr altså en nat hvor der kun var vand på og ikke kølervæske. så gik jeg ud og den ville bare ikke starte på kickstarten og der kom sådan i pive lyd. Så stod den ellers bare et par dage uden for. så en dag gik jeg hen og mærkede på kølser slangerne at det var helt ligsom slushice og så prøve jeg så næsten ien time og starte den ved at løbe den igen, det lykkedes så, og så tog jeg den inden for at tømte køleren og væske beholderen for vand og så puttede jeg kølervøske på. Men stadig kommer den der pive lyd og den kan bare ikke starte på kickstarter og det tager 1000år at løbe den igang og så kommer der også luft kam man høre op fra væskebeholdern.. hvad fanden er det?


x-høj gives til den med det rigtige svar!!!!!!!

Vil vide hvad der skal laves eller skiftes eller hvad fanden grunden til det er og hvorfor den siger sådan???? den piver og der kommer luft op kan man høre og kan bare ikke starte!! og så hakker den????


Kommentarer på:  gilera smt problemer
Kommentér på:
gilera smt problemer

Annonce