{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyse str ved 70cc cylinder end 50cc
  • #1   24. nov 2010 i min neos har jeg sport cylle, 17.5 karbu og 45 rør og tun vario, der kører jeg med 76 dyse og luftskrue halv anden omgang ud og 5,5 grams ruller og den går perfekt

• #2   24. nov 2010 oka

• #3   24. nov 2010 så skal du nok starte med at dyse ca. 10 op, men det er forskelligt fra scooter til scooter.

• #4   24. nov 2010 Der er ingen der kan vide hvilken dyse du skal have i, og du kan SLET ikke bruge hvad andre har gjort, for der er ikke 2 maskiner der er ens. Det er jo alt efter hvor tæt det hele er, med pakninger osv. Men start altid for højt og så dyser du ned indtil den stopper med at firetakte. Jeg ville nok prøve med 20-25 numre højere end du har i nu, og så gå ned der fra. Det burde være højt nok.
    Du kan bruge dit tændrør som en "guide" Du skal fyre scooteren af og så slukke den lige bag efter, så skruer du dit tændrør ud og ser hvilken farve det har. Det skal minde om en Cocio der ikke er rystet. Hvis det er for lyst får den for lidt benzin og er det mørkt/sort får den for meget.
    Din olieblanding må heller ikke være over 3% for så forbrænder den ikke rent nok.
    Håber du kan bruge det.

• #5   24. nov 2010 automekanikeren sagde det. men han behøver altså ikke hoppe 20-25 størrelser op, da det kun er et sport cylinder han skal have på. jeg ville sige maks 15.

• mathias M
    mathias M Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Svar: 20
    #6   8. maj 2018 smid r-setup 70cc på med standard kabu med 82 dyse i. og gg udstødning eller 11-k og pil trakt og skive... og smid nogle 6.5 ruller i så køre den som en drøm! og så lige en polini vario smiley

• mathias M
    mathias M Tilmeldt:
    jan 2016

#7   8. maj 2018 min går 90+ smiley

• mathias M
    mathias M Tilmeldt:
    jan 2016

#8   8. maj 2018 og den er ikke engang kørt odenligt til i nu.... så fyr den af! en gang imellem... den kan også godt sætte sig ved og køre med halv gas for længe så forbrænder den ikk ordenligt!

• Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    sep 2020

Følger: 12 Emner: 3 Svar: 9
    #9   6. sep 2020 Altså min har 70cc Malossi sport, Polini Speed cobtrol vario, std 17,5 karbu og DR Racing Krumtap, jeg køre med 130 dyse og den køre fucking godt

Så ja det er forskelligt fra maskine til maskine:)

Kommentér på:
dyse str ved 70cc cylinder end 50cc

Annonce