{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

lodret minarelli {{forumTopicSubject}}

nogen herinde der har erfaring med lodret mina? jeg har en gammel sr50 med stylepro 47mm cylkit, 21mm karb amal, 20mm studs, ubegrænset cdi, proma legal. alt andet er standard.

Hvorfor vil lortet ikke køre mere end 65km/t??? Er det en dårlig motor at tune på???

Andre forumemner med "lodret minarelli"
Minarelli Lodret?
Hva for nogle scootere køre med lodret minarelli?
Skrevet af: YamahaTunerz-Marc A:b - 24. jun 2008
Lodret minarelli
hvilket scooter køre med Lodret minarelli :)
Skrevet af: Jeppe elderflower . - 27. mar 2008
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lodret minarelli
  • #1   19. nov 2010 Med en stylepro cylle vil jeg da sige det er udemærket

• #2   19. nov 2010 er stylepro skod???

• #3   19. nov 2010 hvad er det med stylepro? er det skylletiden der er for kort?

• #4   19. nov 2010 bruger også evo på min bws og lige fået den til at køre godt.... den river der ud af.... smiley

• #5   19. nov 2010 Ved ikk hvorfor stylepro er ikk er så godt men hold dig til polini, athena eller malossi det ved mand hva er

• #6   19. nov 2010 Der er da noget galt. Den burde køre 75-80
    Jeg kan anbefale Proma Indoor til 200,- West-import.dk
    Du skal skifte din membran til en stor hvis du skal køre med 21mm.
    Du finder nok fejlen i dit vario. Eller så kan jeg varmt anbefale en færdigpresset 14/41 Stage 6 sekundær gearing.
    Hvis du ikke vil skifte udstødning, så køb hellere en 15/39 sekundær gearing.
    De koster 570,- og er lige til at smide på.
    Der skal ikke ændres på noget som helst.

• #7   20. nov 2010 nu har jeg bestilt en proma indoor. har længe haft på fornemmelsen at min gamle legal, er rustet i stykker indvendigt. Cylinderen fik en ordenlig tur i aftes, med portning af skyllekanalerne, længere skylletid (den var faktisk forfærdelig kort på stylepro) ændret fra 32mm fra top, til 28mm. Udstødningsporten er fræset op og poleret. Ser frem til at prøve den med en ordenlig udstødning.

• #8   20. nov 2010 Jeg tror din skydelære er defekt.
    Din std cylinder, der ligger udstødningsporten 26mm fra top og på de helt store tun til 12.000 rpm, der ligger den ca 21,5mm fra toppen.
    Hvis du siger at den på stylepro ligger 32mm fra toppen, og Slaglængden er 39,2mm så er porten max 7,2mm i højden og det siger sig selv at det ikke passer.
    Hvis du har portet den 5mm tættere mod toppen, så ha du lige smadret din cylinder.

Du skulle hellere ha slebet 2mm af toppen af cylinderen og så givet den 2mm bundpakninger, så du havde hævet alle portene.

• #9   21. nov 2010 min skydelærer har det udemærket, og jeg har mange års erfaring med at bruge den smiley Det passer meget godt med at højden på skyllekanalerne er 7-8mm... Hvorfor skulle det ikke passe?
    Hvad er ulempen ved at fræse skyllekanalerne op, frem for at hæve hele cylinderen?? Og hvordan vil du forklarer at min cylinder nu er ødelagt pga af det ændrede skyllebillede??? Hvis min cylinder i virker med 28mm fra top til skyll... hvordan kan de "store" tun så fungere?

• #10   21. nov 2010 Jeg troede du mente 28mm til top med udstødningsporten.

Når du hæver hele cylinderen, så hæver du alle portene præcis lige meget.
    Det mener jeg er bedre.

• #11   21. nov 2010 ja præcis vi er enige om at det også kan gøres sådan smiley jeg er bare glad for at lege med fræsere smiley synes godt nok den stylepro var dårligt lavet generelt. den var meget grov i støbningen og udstødningsporten havde en grim kant når man så den ude fra, og skyllebillede var som en std cylinder.... det kan man vel dårligt kalde tun smiley nå men anyway, jeg er spændt på hvordan den virker når jeg får min udstødning.... jeg lavede skyllekanaler på en std neo's for år tilbage, den gik 90 ægte km/t efter, før gik den 65. så hvis man gider bruge lidt tid kan man godt trylle.

• #12   22. nov 2010 Jeg mener faktisk at de reklamere med at der står 3KJ på siden af cylinderen.

• #13   22. nov 2010 hhmmm ja det er muligt der også gør det, der står ihvertfald 49ccm på siden.

Kommentér på:
lodret minarelli

Annonce