{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RMX lydpotte?
  • #1   4. nov 2010 kun vis du skal op i de store sæt det burde give lidt, til std cylinder giver det ik andet end en masse ekstra larm smiley

• #2   4. nov 2010 lytter med. har også lige 1 spørgsmål. (det er godt nok på rieju, men det er vel samme princip) hvis jeg skifter min pot til std. ville det så tage noget af farten? det er MK 70. se evt udstødning i profil.

• #3   4. nov 2010 Okay jeg tror nu at mit luftfilter larmer så meget at det overdøver udstødningen alligevel... Men tak:)

• #4   4. nov 2010 vis du har et powerfilter på så ja xD

• #5   4. nov 2010 det med riejuen nada anelse, kender ik meget til dem smiley

• #6   4. nov 2010 Intet powerfilter. Std filter med de 2 skumgummi ringe(den grove og den fine). De 2 skumgummi ringe er så også det eneste der er inde i luftfilteret.

• #7   4. nov 2010 ar så kan den larme meget mere enu med et power, det der siger ik så slemt igen smiley brummer bare dejlig xD

• #8   4. nov 2010 Tjoe syntes bare det er utroligt at luftfilteret larmer så meget at man ikke rigtig kan høre udstødningen. Det var faktisk lidt derfor jeg overvejde en anden lydpotte. Også da std lydpotte "ser" lidt kedeligt ud:)

• #9   4. nov 2010 smæk en metrakit potte på den, så kan jeg love dig for den kan høres xD min er ik stille ivertfald, den overdøver fint powerfilteret! smiley

• #10   4. nov 2010 Ja okay jeg har heller ikke lyst til at samtlige politibiler i Frederikshavn kan høre og lokalisere min nøjagtige position. Skal jeg stoppes og have en bøde, så kan det lige så godt være med ordentligt tun på, så jeg går noget ud af det inden jeg skal betale bøde.

BTW hva sker der hvis man bliver stoppet på en knallert/scooter med lovlige dele på, men som alligevel kører over 30?

Klinikken jeg ved ikke om du husker vi skrev sammen til kl møg om natten og diverse dyser og lign på en RMX? Anyway Daddy(som dog aldrig har set RMX'en) foreslog nyt tændtør, så købte nyt tændrør og så kørte den meget bedre.

Det sjove er at den kører 55 på toppen. 60 ned at bakke. Men den er std. Undtagen 14 tandhjul i stedet for 12(så Klinikken, den kan altså trække 14 std..?) Det giver ingen mening. Så hva fa'en gør politiet så når de stopper mig?

• #11   4. nov 2010 Det kan jo ikke passe at den får 25km/t mere topfart på 16%

• #12   4. nov 2010 Damn jeg failer til indlæg lige nu. Der skulle stå:

"Det kan jo ikke passe at den får 25km/t mere topfart bare på grund af 16% flere tænder på fortandhjul?!

• #13   4. nov 2010 du får n ebøde ligsom altid.. det er din pligt at sørge for den ikke kører over den maximalt tilladte hastighed smiley

kan så godt være tændrøret har hjulpet, men... den må da allivel være røv hamrende død? ligeså snart du ser en bakke er det da bare ned i gear medd det samme right? smiley den kan ingen omdrejninger tage med den lovlige udstødning på, den når aldrig rigtig op i træk området overhovedet smiley

og ja self kan den da køre med det, men efter min mening er det bare fr dødt til jeg kan holde det ud xD det jeg mente med ''ikke trække det'' smiley

• #14   4. nov 2010 jeg er ik så metematisk.. og måler gennerelt alt på gps før jeg tror på noget smiley men jo vis det er det den siger så må det jo passe.. min kører 45,x kmt med 12 tands i foran og det er jeg rigelig happy for smiley

• #15   4. nov 2010 se stave kan jeg ikke engang! men det er da rimelig læseligt allivel.. hah xD

• #16   4. nov 2010 Ja trækkraft er der intet af. Accelerationen ser latterlig ud. Har jeg også fået et par bemærkelser af over på HTX skolen. Og hvis der kommer en stejl bakke, så er der helt klart ned i gear, og i de lave omdrejninger trækker den virkelig dårligt. De første 2 gear trækker den okay i og bakker har den ikke så meget imod. Tredje gear trækker den også ud uden alt for store problemer og jeg kører da også for det meste i tredje da det passer godt nok med at jeg kan køre 30km/t der hvor politiet ofte opholder sig men også gasse op til 45 uden af skifte gear,
    I fjerde gear skal den brug godt 100-150m for at kravle de sidste 10km/t op så trækket der er elendigt.

Men jeg har lige bestilt en dyse 82 hjem, da den 75 jeg satte i stadig ikke er nok til at køre ordentligt med uden chokker og med chokker får den for meget benzin.

Med hensyn til GPS så skal jeg også lige ud og tjekke tror jeg. De gamle har en GPS. Men speedometer drev og kabel er nu stort set helt nyt. Forrige ejer købte det ind, men han fik aldrig RMX'en ud at køre, så det har nok kun siddet på max 50km. Anyway det er helt sikkert at jeg skal have MK forrøret, som jeg har, på, for uden begrænsningen i forrøret burde den nok kunne trække noget mere.
    Så vidt jeg husker så giver forrøret også meget mere ydelse en bagpotten, for lige at vende tilbage til oprindelige topic:D

• #17   4. nov 2010 præcis det jeg mener, vis du havde smidt en 12 tands på nu havde du været lykkelig istedet for det der smiley

nå okay, men den 75'er var så os med helt orginalt filter med det der skjold ud over som orginalt, der passede den sku rigtig godt på min vens, men self når ik du har det skjold på der skal du jo højere op smiley

forrøret giver alt på dem der, det er det eneste sted de er begrænsede smiley

• #18   4. nov 2010 Luftfilteret har skam skjoldet på.
    Men ja jeg bestitle faktisk 12 fortandshjulet og kæden, hvilket de ikke havde på lager(Thansen) men de havde tændrøret på lager. Da jeg så opdagede at tændrøret fik maskinen ti lat køre meget bedre og at den kørte tilstrækkeligt, så afbestilte jeg så kæde og tandhjul, for jeg har måske 200-300kr til resten af denne her måned, så hvis den kører 55 og bare nogenlunde godt, så har jeg andet at bruge pengene på indtil ejg får løn. Fx benzin;)

Men ja skjoldet på luftfilteret sidder der. Altså vi snakker om det yderste skjold man normalt skruer af. De som har "luftriller" som vender nedaf right?

• #19   4. nov 2010 nåre.. syntes bare jeg forstod det i en af de forrige beskeder som du ik havde, my bad smiley men.. så larmer det sku da ik ret meget?

yes det skjold smiley

men ja må du sgu selv om, men ville klart fortrække at ha en 12'er på istedet, min den tager bakkerne i 5-6 gear os de store og holder en 30 kmt opad dem i 5 gear ca smiley

• #20   4. nov 2010 Min holder 30km/t i 3 gear smiley Og løber 55 på toppen(ifølge speedo). Tilgængel vil jeg vædde med at din accelere bedre(for det trænger min til).

Men når jeg smider MK røret på inden for den næste måneds tid, så er der jo ikke megen point at rode med tandhjul og kæde. Så kan jeg jo lige så godt beholde den med 14 tandhjul.

Med hensyn til lydniveauet af luftfilter, så er alt vel relativt. Syntes bare den virkelig siger en del i forhold til mange andre tunede scootere, men det kan jo være det bare er mig:)

• #21   4. nov 2010 jaer okay det sgu egenlig meget flot smiley haha jaer tror jeg sgu os, 1 gear bruger jeg aldrig, starter direkte i 2 da den fint trækker det os, sving osv der kan man holde den i 5-6 faktis hvergang vis bare den kan få lov at trille lidt og man ik skal holde stille smiley

nej self, vis ik du har det liggende så det jo åndsvagt smiley

syntes sgu de er røv stille med std filteret, i forhold til min smx nummer 2 der er tunet bla med powerfilter osv på. der kan man snakke om LARM!! xD men ja de larmer måske lidt mere end normale scootere men sådan er det, de lyder skgu godt nok så længe udsødningen os er med smiley

• #22   4. nov 2010 Ja hvor mange RMX/SMX'er har du lige haft Klinikken? Du må have haft nogle stykker, for det lyder som du har eksperimenteret rigeligt med detm?

• #23   4. nov 2010 jeg har pers 2 smiley men 5 af kammeraterne har/har haft os og har egenlig aldrig rigtig rodet i andet xD

• #24   4. nov 2010 Jeg ville bare ønske min ikke var så knebbet. Den fungerer faktisk fint på de fleste områder og cylle, kabu, udstødning osv har jeg jo selv stået for, men der har bare været så mange problemer med reservedele osv. Jeg har faktisk haft min i langt over 2 måneder nu og kom først ud og køre i søndags...
    Problemer jeg stødte ind i var fx udboring af huler, hvor gevindet så har været smadret, manglende fjeder i spjældhuset, nedslidt kickstarterarm+aksel, fuldstændigt hjemmefusket ledningsnet, og så tror jeg ikke at generatoren fungere specielt godt, da lamberne går op og ned i lystyrke og det samme gør forlyset.

Men sådan er det vel med gmale maskiner:)

• #25   4. nov 2010 jaer det sådan er mange af dem, jeg har indtil videre været heldig med det der smiley okay min den ene betalte jeg så os lidt godt for men så var alt sgu os iorden! den anden er en gang hjemmefusk fordi jeg ik havde pengebog til andet men den starter på 2 hug hver morgen og kører i regn og sne så det sgu iorden smiley men kender udemærket det der, har renoveret sådan nogle forskrugede stakler og det er noget det kan tage energien og lysten fra en totalt xD

• #26   4. nov 2010 Ja det går dog. Jeg har ikke pengene til virkelig at fikse den, men når jeg får sat MK forrør på, kickstarter og får den indsillet ordentligt, så er jeg også tilfreds. Det er jo en Suzuki, så den skal nok holde:D

• #27   4. nov 2010 haha jaer de holder sgu rimelig sådan, men der der knoldede stakler kan man jo aldrig vide smiley

• #28   4. nov 2010 Ja vakler mellem et TV(har intet) og en nyere knallert(SX, SMT, Senda eller Rieju), men det bliver under alle omstændigheder først efter vinteren. Gider ikke starte ud med at køre vinterkørsel på en nyere maskine:)

• #29   4. nov 2010 nej sgu os derfor jeg har 2 af dem smiley syntes det var synd for min den pæne vis den sku se salt, ik engang regnvejr får den lov til at komme ud i, kan tælles på 1 hånd at det er sket xD

Kommentér på:
RMX lydpotte?

Annonce