{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Fjerning af møtrik {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Har et lille problem, jeg skal have fjernet møtrikken på min hot 50, og har ikke mulighed for at få en luftnøgle !!
Hvad skal jeg så bruge ?? En stempelstopper ? variotool ?

-gentager lige at jeg IKKE har mulighed for en luftnøgle !
Og hvilken størrelse er møtrikken på en hot ? 14 ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerning af møtrik
  • #1   18. okt 2010 du må heller ikke bruge en luft nøgle.

brug en stempel stopper, den og også handy hvis du skal have svinghjul af.

• #2   18. okt 2010 det var da et par modstriende svar;)

Luftøgle er klart det nemmeste, men du kan risikere at vride krumtappen skæv (siger de kloge hoveder;)) det er dog aldrig sket for mig endnu:)

Men hvis du kigger ind bag varioen, så kan du se starterkransen, der er lige nok plads mellem den og blokken, så du kan blokere den med en skruetrækker:) det virker faktisk overraskende godt:)

Jeg vil anbefale at du bruger en stor skraldenøgle med en lang forlænger på, da pakfladen mellem motor og motordæksel, og meget skarp, jeg har engang skåret halvdelen af min tommelfinger op fordi jeg brugte en fastnøgle, så fra nu af bruger jeg en skraldenøgle med forlænger:)

Og jo std. størrelse er 14 mm på en hot:)

• #3   18. okt 2010 Luftnøgle er nemmest ja, men på de fleste modeller luftnøgler er der en "stramme knap" man kan indstille til hvor hårdt den skal stramme og løsne. Jeg har lige ødelagt min krumtap fordi jeg strammede på fuld gas, man kan godt løsne den på fuld tryk men ikke sætte den på men fuld tryk, så bøjer krumtappen smiley

• #4   18. okt 2010 med*

• #5   18. okt 2010 vis man har lidt hjerne og følelse med tingene så smadre man sku ik noget med en luftnøgle, bruger altid en og har enu aldrig bøffet et gevind pga brug af den til hverken spænde eller løsne og den står gennerelt altid bare på fuld hammer smiley

• #6   25. maj 2011 ta' en tang og klem blæsehjulet fast og løsn den med en topnøgle

Billig løsning

OBS: Blæsehjulet vil gå lidt i stykker

Kommentér på:
Fjerning af møtrik

Annonce