{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Membran tuning.
  • #1   28. sep 2010 har hørt engang det skulle give lidt at bukke dem mere udad

  • #2   28. sep 2010 Jae har jeg også hørt men burde jo egentlig svare til det samme som at pille dem helt af smiley

  • #3   28. sep 2010 stakkels jer,, hvis i analysere lidt på det er de membran stopperer( som jeg kalder dem), der jo af en årsag. og der hvor de stopper bladet gør de også af en årsag. det skal ikke pilles ved , der er 4 store blade som er mere end rigeligt til 25mm karb så de behøver ikke åbne mere,

    menbranstopperne stopper bladet hvor de gør for at når stempel er på retur fra top skal bladene smække i, det skal dannes en let tryk i krumtap huset. og hvis bladenes stopper er bøjet ud så åbner de mere og tager længere tid om at lukke, og hvis bladene ikke når at lukke så blæser luft og benz baglæns ud gennem karbu det er selvfølgelig kun et problem når motoren når op i omdr. men hvis i fjerner stopperne ar det sikkert ikke mange omdr.

    i kan tænke på feks en malossi membran den er lavet i stramt kevlar så bladet kan lukke hurtigere, feks 20000omdr. men hvis i bøjer stopperne øderlægger i hele ideen.

    konklution at bøje menbran stoppere er = omdrejnings begrænsning af motor


  • #4   28. sep 2010 Så det vil heller ikke hjælpe at bøje dem bare lidt :)?
    Men tak for info


  • #5   28. sep 2010 nej det vil ikke hjælpe

Kommentér på:
Membran tuning.

Annonce