{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DK'S VILDEST SFX!!!!
  • #1   16. mar 2004 Hmm.. Har set en 50mm cylle et sted men ved ikk om den er vildere end MHR...

• #2   16. mar 2004 Ja, den kan man købe på west-import det er en proma cylle men tror ikke at den er lige så vild som mhr... Har tænkt på CYLINDERKIT FABRIZI 48mm???? Også fra west-import...

• #3   16. mar 2004 Nu er det ikk fordi jeg er den største scooter-expert, men ville nok sige at Hebo Manston eller Malossi MHR er bedre!

• #4   16. mar 2004 Ved det ikke helt, tror ikke at man kan få Hebo Manston til sfx og MHR er jo replica som kun er 47mm

• #5   16. mar 2004 Du kan jo bare få et MHR poret til et 47,6 eller støre.

• #6   16. mar 2004 hmm så vidt jeg ved er der lavet en eller anden Fabrize (staveplade) racing kit som skulle gå så meget amok...

• #7   16. mar 2004 Replica'en er den billige udgave af MHR

• #8   16. mar 2004 Ja Philip det ved jeg godt, men man kan ikke få den dyre til sfx ( Team speed) eller hvad den nu heder...

• #9   17. mar 2004 Nej, Man kan ikke få Hebo Manston, MHR Team Speed eller Polini Evo serien... Men det kan være at det kommer da der er kommet meget nyt tun på markedet som også passer til SFX.. Men indtil videre kan man ikke få noget hysterisk tun til SFX

• #10   17. mar 2004 har du snakket med motor line (polini center nord) i tyskland de kan sikkert nok finde ud af noget med ef evo eller noget. http://www.motoline-racing.com/

• #11   17. mar 2004 Du får skarp konkurrence næste.. Når jeg fylder 18, skal scooteren tunes så sindsygt meget.. Er klar på at mødes om 2 år!

• #12   17. mar 2004 -=Helmuth=-
    Du drømmer sq! Hebo Racing? (hebo Hi-race) er det samme som en athena evo.. og MHR er og bliver altså den vildeste AC cyller..

• #13   18. mar 2004 du kan godt få MHR team speed til Sfx..!

men ellers hvis det er så er der et firma i Holland som har produceret få stk. af den originale Malossi MHR cylinder..

Men lidt steneren man ikke kan grov tune Sfx... man er nødt til at købe lorte Replica.. går selv og søger efter dele til Dk's vildeste Sfx... skod knallert..! ellers prøv med NOS.. smiley

Men sig da lige til hvis du finder noget spændende.. for så kan det replica lort da godt få et los i R****..!!!

Malossi, Polini, hebo og alle de aber.. LAV NOGET TUN VI KAN BRUGE TIL SFX... Bonderøve..

• #14   18. mar 2004 Lol!!! kan tydeligt se du ikk ved en hat om tun.. Hebo Hi-race er den vildeste Hebo har lavet.. Den er svarende til Athena Evo.. og lyder lidt underligt atfå en AC cylle op på 19.6Hk.. når den vildeste i DK har en officel måling på 19.22 så vidt jeg husker... og det er med en Malossi MHR Team-speed... Og malossi MHR AC og Polini Evo AC er de vildeste AC cyller som er lavet.. prøv evt. at spørg på MG.dk smiley

og til nicki s..
    Tror s ik du skal regne med at man kan få Team-speed til en SFX da den ikk er vandkølet...

• #15   18. mar 2004 Lol!!! kan tydeligt se du ikk ved en hat om tun.. Hebo Hi-race er den vildeste Hebo har lavet.. Den er svarende til Athena Evo.. og lyder lidt underligt atfå en AC cylle op på 19.6Hk.. når den vildeste i DK har en officel måling på 19.22 så vidt jeg husker... og det er med en Malossi MHR Team-speed... Og malossi MHR AC og Polini Evo AC er de vildeste AC cyller som er lavet.. prøv evt. at spørg på MG.dk smiley

og til nicki s..
    Tror s ik du skal regne med at man kan få Team-speed til en SFX da den ikk er vandkølet...

• #16   19. mar 2004 Ehh, Martin.. så det på en hjemme side forleden.. er Sonic er jo heller ikke vandkølet.. det bliver den lavet.. det samme kan du osmed Sfx......

• #17   19. mar 2004 Må jeg se et link?

• #18   21. mar 2004 Hebo Har lavet Hebo Støbejern, Hebu Alu, Hebo Hi-race, Hebo Manston Replica og Hebo manston.. Den vildeste af dem som er AC er Hebo Hi-race.. og Dk´s vildeste har en fejl måling på 20.22hk ja.. og nej det var så ikk en Ditech men en alm. SR50

Du kan jo evt. add mig på msn så kan vi snakk vidre der..!
    OzzA_@msn.com

• #19   26. mar 2004 Grunden til at Team Speedm Manston og polini evo ikke er lavet til sfx er at den ikke har en Minarelli moter, det er hondas helt egen ligsom Speedfight. De gidder jo ikke producere et special lavet cylinder i den pris som kun passer til 1 scooter. Det koster jo også penge at producere

• #20   28. mar 2004 Nej det er ej! Fat det dog! Måske en gang til sommer gør de

• #21   20. jun 2009 der er en der har tilpasset team speed til sfx, det laves ik til den.
    og har da fundet et italy racing, 49mm 80cc cylinder til sfx, mon ik det rykker okay?

Kommentér på:
DK'S VILDEST SFX!!!!

Annonce