{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trim og trykfjeder
  • #1   11. sep 2010 kig evt i profil under min zip for at se opsætning

  • #2   11. sep 2010 Du skal bare beholde standart tryk og trim med den opsætning. Du vil ikke rigtigt få noget ud af at skifte det. Hvis du endelig vil ha' det skiftet så prøv med nogle blå hebo trimfjedre (så frem du har standart kobling) og en 22% trykfjeder. Men jeg tvivler på at du får noget ud af det smiley

    Trykfjederen ligger pres på remskiverne og alt efter hvor stram den er ligger det hårdere pres på kileremmen. Hvis den er forslap så glider remmen bare i remskiverne og er den for stram så kan remmen ikke blive trukket helt ud i remskiverne.

    Trimfjedrene styrer ganske simpelt hvor mange omdrejninger koblingen tager før bakkerne rammer koblingsklokken og dermed får baghjulet til at dreje rundt. Ved hårdt tunede motorer skal de gerne slå ud meget sent, da cylinderen først begynder at yde ved et meget højt antal omdrejninger. Er de for slappe vil der i starten af optrækket være et langt dødpunkt. Hvis de er for stramme så skal scooteren op i alt for høje omdrejninger inden koblingen får fat og så taber man ydelse.


  • #3   11. sep 2010 Mange tak for hjælp smiley

  • #4   11. sep 2010 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
trim og trykfjeder

Annonce