{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning af atv innerrotor/ubegr. cdi?
  • #1   7. sep 2010 de cdi'er dur ikke så smid ikke 500 efter sån en ..
    så kommer den anden tuning som self skal gøres korekt og knast koster 499kr så skal du have en karbu koster 535 kr så skal du så hedder det udst 650 og så inderrotor kit til 800kr så en køler 500 det er sammen lagt 2984+ fragt .. det kan du få en komplet ny 150ccm for med alt!!!!.. tænk lidt over det...




  • #2   7. sep 2010 det sjovt du siger det er så dyrt. kan få det en del billigere. og uds. og indsugning har jeg allerede. og så vilde er de 150cc fandeme heller ikke. og de passer heller ikke på. og udover det spurgte jeg bare hvad i ville foretrække/ købe.

  • #4   7. sep 2010 1.sjovt du siger det jeg fortalte sjovt nok kun hvad jeg ville fortrække og hvorfor at du kan få det billiger det er det sku mange det kan incl mig selv.
    2. kan du bygge hvilken som helst motor over på motor ophæng er std mål POMFRIT


    og sidst men ikke mindst til dig casper du er sku da dummer end vådt bølge pap .. smart ass..


  • #6   7. sep 2010 det er sq da meget muligt ophænget er men hvad fanden hjælper det når det ikke er plads til resten ?

Kommentér på:
tuning af atv innerrotor/ubegr. cdi?

Annonce