Jer og knæk {{forumTopicSubject}}
Jeg oprette lige dette emne igen, da det blev misforstået sidste gang... Spørgsmålet går på følgende
Alle jer der har knæk på til jeres hverdags scootere, er I ikke bange for at blive taget af politiet (jeg regner med at de fleste af jer herinde er på en skole/uddannelse) og her kommer politiet jo ofte forbi for at tjekke scooterene.
Så er i ikke bange for at blive knaldet på jeres knækudstødning og powerfilter?
Emnet blev drejet ind på at det koster det samme i bøde hvad enten det er knæk eller gianelli Go... Men det jeg mener er, et knæk er jo meget mere tydeligt end gianelli go. Så politiet kan jo se på lang afstand at jeres scootere er ulovlig
jun 2007
Følger: 64 Følgere: 64 Scootere: 6 Emner: 74 Svar: 843
nov 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 42 Svar: 93
Poliet har god forstand på det og hvis du har en std lignende udstødning kan de sgu nok godt se den ikk er std alligevel? =).
Jeg er fra lolland og hernede gør politiet ikk så meget ved tunede scootere for de har ikk de store chancer for at fange dem jo mindre de holder stille.
Jeg ville sige det er fuldstændigt op til dig selv om du vil have det, du må selv bedømme udfra hvor du bor osv.
Og hvis den har std lignende eller knæk på bliver den jo rullet alligevel hvis den holder på en skole/uddannelses center og politiet kommer ;).
maj 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Scootere: 3 Emner: 155 Svar: 5.527
Jer og knæk