{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Tændings hjælp, Blæsehjul?? {{forumTopicSubject}}

Hej Sg. Har fået sat Italkit på min stalker, og skal sætte blæsehjul på, men har ikke den adapter så man kan sætte det på. En af mine venner har sådan en adapter men til mina blæsehjul. Kan jeg smække den adapter over på og kører med mina blæsehjul? tænker os på om den kan være under blæsehuset. Det er sådan et R-setup blæsehjul. Tak på forhånd.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændings hjælp, Blæsehjul??
Kommentér på:
Tændings hjælp, Blæsehjul??

Annonce