{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio Fly begrænsning
  • #2   13. jun 2010 Jeg er helt blank på hvor den "skive" sidder , er det i gearkassen? er det nemt at fjerne?

• #4   13. jun 2010 En guide mere her:
    http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55608

• #5   13. jun 2010 Sådan! Fik endelig de to skiver/ringe ud og min Fly kører nu 50-55kmt.
    Super godt at i kunne hjælpe. jeg er virkelig glad nu.

• #6   13. jun 2010 Den sidste billede guide var kanon god. godt gået Krøllen! også mange tak til Dj F.

Hvad er næste skridt hvis den skal køre hurtigere uden at larme mere og stadig kunne holde til det? Hvad med en større benzin dysse?

• #9   13. jun 2010 Hey begge. 1000 tak, jeg nøjes lige med de 55 nu, det er vist ok til mig lige p.t. Men godt at vide hvad næste skridt er hvis jeg får blod på tanden ;O)

• Tonni A
    Tonni A Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #11   15. nov 2012 Hej. Jeg har et problem, når jeg skal sætte min Piaggio Fly op på støttebenene. Jeg kan ikke trække knallerten op. Skal jeg gå til service med det, eller hvad?

• Tonni A
    Tonni A Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #12   15. nov 2012 Hej. Jeg har lige købt knallerten (en uge siden), og den kører kun 28 Km/t. Jeg har slet ikke rørt ved den, men er det godt nok?

• Jens C
    Jens C Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #13   20. maj 2019 Jeg har købt en brugt Fly 4t til min knægt, og den har fået fjernet skiverne, men kan kun klare en topfart på 30??
    Jeg har bestilt en ubegrænset cdi-boks, men det undrer mig at den ikke har en forbedring af topfarten allerede. Er der noget jeg kan checke, for at sønnikes hest løber lidt hurtigere, inden vi modtager cdi-boksen i næste uge...

Kommentér på:
Piaggio Fly begrænsning

Annonce