{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.398 visninger | Oprettet:

pgo g-max dyse/ruller {{forumTopicSubject}}

okay.

Nu prøver jeg igen :=)

Jeg har en PGO G-max med en Stage6 Pro Replica ellers er alt standard (udover ringen er taget ud, og begrænsningen i Stage6 udstødningen)


Den kører kun 20-30 km/t og tager slet ikke fat.

Så jeg købte ny dyse efter jeres råd, i sagde en dyse 75 da std er 72.


men da vi sætter 75 i, kan den slet ikke kører - den tager slet ikke fat.


Så ser vi at dysen (std) er 50.... så 75 er lige rigeligt :=)

Jeg vil nu bestille ny dyse/ruller.

Std ruller er 7.5g så vidt jeg ved, og så 50 dyse.


Så vil det bedste være at købe:

60 Dyse http://www.scooter-shoppen.dk/default.aspx?c=Item&category=11243&item=12431

6g Ruller http://www.scooter-shoppen.dk/default.aspx?c=Item&category=11247&item=13579


Er det dét jeg skal gøre? Det jeg får mest ud af.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pgo g-max dyse/ruller
Kommentér på:
pgo g-max dyse/ruller

Annonce