{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

G-max tuning problem {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har tidligere lavet et emne, om tuning af PGO G-Max.

Jeg har så fået mit Stage 6 Pro Replica hjem, og sat på. Men den kører langsomere og er meeeeget sløv i optrækket.


Vi har ledt efter et sted at give den mere benz, men uden held.

Skal jeg have anden dysse i? Eller skal jeg også skifte cylinder, og evt hvilke?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G-max tuning problem
Kommentér på:
G-max tuning problem

Annonce