{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

dyse? NRG. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nu må i lige hjælpe mig lidt venner.

Jar her lige samlet min knallert, og er ved at indstille den. Jeg startede med en dyse 80, og startede den uden luftfilter, da den eller ikke ville, og kom så luftfiltret på efter den var startet, og kørte så en tur.

Den kørte ikke så godt da den døde når man gav den gas i et par sek. så da jeg kom tilbage tog jeg tændrøret ud, og det var helt hvidt, hvilket jo betyder at jeg skal dyse op.. Så jeg sætter en dyse 100 i og prøver igen.. Den vil stadig ikke starte med luftfilter, så igen satte jeg det først på da den var tændt.

Den kørte meget bedre, men det føltes som om at den havde mere i sig, så jeg tog tændrøret ud igen.. Det var denne gang knap så hvidt, men dog stadig slet ikke brun.

Det er en NRG med 17,5mm karburator, mallossi sport, std. luftfilter dog borret op, og techno merlin udstødning, så det er jo bare en sports knallert.

Men problemet er at det at den ikke vil starte med luftfilteret hvilket indikere at den ikke får nok luft, hvilket kan oversættes til at den får for meget benzin. Men mit tændrør indikere at den skal have mere benzin.. Så jeg er lidt lost. Nogle idéer?

D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyse? NRG.
Kommentér på:
dyse? NRG.

Annonce