{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Rieju hakker i mellemområdet {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Rieju som virkelig hakker ved 5-7000 omdrejninger, og er langsom om at accelerere op til de 7000 men så tager fanden ellers bare ved.
Opsætning er:
Pillede begrænsninger
Top Performance racing udst.
Dellorto 19mm
Dyse 102
Standard luftfilter.
Nogen ide om hvad det kunne være?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju hakker i mellemområdet
  • #1   30. apr 2010 tunede gearede knallerter har det med at opføre sig sådan i mellemområdet, så derfor skal mand altid skifte gear i de høje omdrejninger. Men du kan da prøve at dyse den et nummer ned og se hvad der sker.

Og få smækket et powerfilter på .. den kan også have noget at sige

• #2   30. apr 2010 Kan også se at du har standard cyllekit på .. så skal den også dyses 100% ind. Og udstødningen er nok lidt for stor, derfor trækker den ikke det vilde i lave RPMs

• #3   30. apr 2010 Jeg syntes bare i forvejen det er en meget lav dyse der sidder. Har set flere maskiner med pillede begrænsninger ellers std. køre med dyse 100-110
    Min har anden udst. og større karbu.

• #4   30. apr 2010 Tjek dit tændrør. Det giver dig jo en meget god indikation på om den skal dyses om eller ej.
    Du kan eventuelt også prøve at rykke på nålen, for at se om det hjælper.

• #5   30. apr 2010 falsk luft, har haft samme problemer med op til flere motorcykler jeg har pillet ved. Studsen mellem karbu'en og cylinderen kan have en revne eller ikke være pakket ordenligt. så når den kører op ad har den et mellemområde hvor den hakker da den trækker ekstra luft ind igennem der, også når man kommer højere op udvider gummistudsen sig, og den lukker hullet, også trækker den der fra igen

Kommentér på:
Rieju hakker i mellemområdet

Annonce