{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til polini butik i tyskland
  • #1   18. jan 2010 motoline blev solgt til maximport/scooternøgle, og senere solgt igen til speedline...

de burde egentlig kunne skaffe alt smiley

• #3   18. jan 2010 svindler det er ikke ordert. kunne han komme af sted med det tog han penge for en reklamation.

• #4   18. jan 2010 sjovt nok.. mig en en kolega har handlet rigtig mange gange med ham..

han vidste satme hva han snakkede om, han har jo også udgiet bøger om tuning af scooter, osse hvor han fortæller om hvor de selv kører scootercross, polini dreambike, supermotard og scooterræs smiley

• #5   18. jan 2010 skal lige siges vi handlede gennem det scooterværksted jeg arbejdede på smiley

• #6   18. jan 2010 polle - ditech pusheren! !

hehe mærkeligt.

jeg modtog en pakke fra ham engang for mange år siden. cylle og det kunne man se var brugt og smadret. mit vario kit manglet bagpladen og rullerne og man kunne se pakken hvade været åben. det ar så også det . bestilte for 4500 ca.
    da jeg så kommer der ned sammen med 4 venner og min ven søster ( hun ville med på shopping tur ) sage han først at det var mig selv der hvade taget af pakken og haft monteret cylle. fair nok min min scooter stod jo der hjemme med det den kom med fra ny. den var 1år gammel og hvade kun pillet skiven.

så ville han have penge for at bytte det bag efter. satme nej du. så jeg kan ikke sige det bedste

• #7   18. jan 2010 Efter hugo stoppede (ham som har skrevet bag i den blå polini bog), blev der dårlig service dernede, især fra ham jørgen af, han blev sur engang jeg ringede og spurgte efter en fjeder til en 2 gears maxi kobing, han vidste ikke noget om maxi, så sprugte jeg om jeg ikke kunne snakke med hugo, så sagde han rigtigt arrogant at han ikke var der mere, så er sikkert ham der har fucket butikken op efter han blev "chef".

Har altid været det der skulle i mine pakker men er os 6-7 år siden nu jeg har købt dernede. Og har sku fået mange ting dernede komplet tun, 2 gange + div så har nok fået en del pakker derfra.

• #8   18. jan 2010 Bo

med den tid kan det faktis godt passe at jeg har været uheldig at købe der lige efter ejer skiftet. for ham jeg snakket med var sq en satan

• #9   18. jan 2010 Ok, så er det sikkert ham jørgen du har haft fat i, for jeg skiftede sku tun pusher efter den dårlige service han gav, var meget bedre i hugo´s tid, jeg har snakket meget med ham hugo i 2003-2004 var derefter han stoppede. Han var altid klar på og give en forklaring på 10 min over tlf, og kunne let blive 1 time eller 2 når man var dernede.

• #10   19. jan 2010 mange takker det var bare en fed butik

Kommentér på:
hjælp til polini butik i tyskland

Annonce