{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

oplagt eller nedlagt udstødnings rør ? {{forumTopicSubject}}

hey sg mangler lidt nogen gode råd fra en pro tuner smiley
for en ny senda på lørdag måske og den er std smiley den skal højest sandsynlig laves sjov og køre på smiley

så har været ved og undersøge hva der vil gøre den vildest men så faldt jeg over noget som jeg ik havede set før og så ville jeg høre om det passer smiley Der er også mange diskussioner om hvad der er bedst. Til MAX hk vil jeg klart anbefale en nedlagt udstødning, da der er langt mindre bøjninger for udstødningsgasserne at komme igennem, og den kan derfor tage MANGE flere omdrejninger. På en nedlagt udstødning er det oftest motoren der sætter begrænsningen for omdrejningerne, for man kan bare blive ved og ved med at køre den ud i gearene (hvilken den selvfølgelig ikke har godt af).

På en oplagt udstødning er der oftest den største volumen, altså at omkredsen på denne er størst (selvfølgelig kun på de største modeller som Yasuni Cross, MHR supermoto mv.), og du får derfor det mindste "peak"-område. Altså det område den trækker flest hk er ret lille. Men når den endelig trækker, så går den også fra at køre jævnt til at trække røvhullet af dig (derfor bliver de brugt til cross).

eller syns i det er synd og tune sådan en fin og ny maskine ? og så bar smide en hebo udstødning på ?

eller har i en god opsætning ? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oplagt eller nedlagt udstødnings rør ?
Kommentér på:
oplagt eller nedlagt udstødnings rør ?

Annonce