679 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Keihin PWK 28"
KEIHIN 28mm pwk
Hejsa, Jeg kører med en Testa Rossa 70cc, som skal portes. Jeg overvejer en 28 mm karburator – men hvilken mærke vil være det bedste valg? Jeg har hørt, at Keihin yder et godt stykke mere end f...
Hejsa, Jeg kører med en Testa Rossa 70cc, som skal portes. Jeg overvejer en 28 mm karburator – men hvilken mærke vil være det bedste valg? Jeg har hørt, at Keihin yder et godt stykke mere end f...
Skrevet af: Adin A - 31. jan
Keihin pwk 28mm
Hej nogen som har kendskab til denne kaburator . Da jeg syntes det er udover alle grænser billigt , når man samligner med prisen fra speedline og scootershoppen . Virker kaburatoren ligesom d...
Hej nogen som har kendskab til denne kaburator . Da jeg syntes det er udover alle grænser billigt , når man samligner med prisen fra speedline og scootershoppen . Virker kaburatoren ligesom d...
Skrevet af: | TEAM 8660 • Damm ^^ • | ™ . . - 30. jul 2009
Stage6 dysesæt - Keihin/PWK?????
Hvilken dyse størrrelser skal jeg købe? min opsætinge: 28 mm Stage6 Halfmoon teamspeed c21 og sådan noget
Hvilken dyse størrrelser skal jeg købe? min opsætinge: 28 mm Stage6 Halfmoon teamspeed c21 og sådan noget
Skrevet af: Zero ! - 23. apr 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Scootere: 4 Emner: 97 Svar: 308
Keihin PWK 28 mm?