{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Speedfight 2 underligt problem cdi? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, lad mig prøve at forklare jer mit problem smiley

Jeg har en speedfight 2 som en dag ikke ville starte bare lige pludseligt, jeg tog den hjem og kiggede lidt på den rensede karburator og skiftede tændspole (havde en liggende).

Og bagefter startede den da også, så næste dag kørte jeg i skole, men da jeg skulle hjem ville den sgu ikke starte!

Jeg fik trukket den hjem (kraftedme hårdt...). Derefter kiggede jeg videre på den men kunne simpelthen ikke få den til at starte. Så den blev smidt over til en vi kender som laver sådan noget, han ringede så og sagde han havde fået den i gang og at der havde været nået med membranen.

Da vi så kommer ud til ham kan han ikke få den igang og han siger at han ikke kan lave det her da det er elektrisk og ikke mekanisk at problemet ligger.

Jeg hentede den så på en trailer 5 timer senere og jeg skulle jo lige prøve om den ville starte nu, og vupti den gik i gang første huk på kick og har nu startet og kørt på den lidt op ad vejene. Men nu spørger jeg jer, hvad pokker er det? Mekanikeren sagde at det var CDI boksen der var problemet, (det skal lige siges at den er meget nem at starte når den er kold, men virker som om den er svær at starte når den har været igang)?

Har tjekket tændrør, tændhætte, gnist (meget svag når den ikke vil starte). og har renset karburator og fået ordnet min membran. Alt el virker på den. Lys osv, så jeg hælder lidt over mod en ny cdi?

Takker på forhånd

PS: Undskyld den store tekst mur :b men vil gerne have lortet igang, så ville beskrive det som det er. (spørg dog hvis i er i tivivl).
Så nu spørger jeg jer, hvad pokker er det som gør at jeg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2 underligt problem cdi?
Kommentér på:
Speedfight 2 underligt problem cdi?

Annonce