{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Hvad mon der sker... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt et indlæg tidligere hvor jeg havde et problem med topfarten..Kunne ikke få min PGO længere op end de max 90km/t med denne opsætning:

Hebo alu 47,6
Gianelli NRX Udstødning
21mm studs
21mm amal karb
14/41 gearing
polini vario
polini speed clutch
5,5 ruller
Athena racer krumtap 10mm
koso powerfilter

Jeg har prøvet ALT!..Der er ingen som har kunne besvare eller finde ud af hvad der var galt..Meeeeen nu ved jeg ikke om jeg er blevet snydt hvad angår mit kit..For Hebo har lavet to slags alu 47,6mm..Et i racerklassen og et i sport semirace..Og det hedder Hebo Nicasil 47,6mm hvor det andet hedder Hebo Racing 47,6 som er 400kr dyre..Men jeg har en mistanke om at jeg har det der nicasil på da de to ligner hinanden MEGET på billederne..
Lad os nu sige at jeg har det billige på altså nicasil, ville det så forklare mit problem med topfarten??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mon der sker...
  • #1   26. dec 2004 et portmap???

Ja jeg har prøvet alt..Yep også trykfjeder og det hele, den vil bare ikke længere op..

• #2   26. dec 2004 det er ikke et evo kit, men jeg har smidt et atena stempel 47,6mm altså et evo stempel som jo bekendt er fladt i toppen hvor det originale Hebo er et alm som buer lidt..Jeg ved ikke om det kan være derfor den mangler power???,,det er dog den samme tolerence..

• #3   26. dec 2004 Ja for normalt ville den med alt det jeg har på køre ca 110km/t eller hvad???..Lad os nu sige at det er det billige kit altså nicasil kittet, er det så der den ligger eller burde jeg aligevel komme et stykke over 100km/t?

• #4   26. dec 2004 Jeg har nu samlet det hele selv..Det eneste der står er Hebo..Men jeg syntes at topstykket har den samme form som cylinderen hvor på billedet af Hebo racing er topstykket lidt mere 4kantet...Mit går nemlig skrå ned i højre side..Men det ved jeg ikke om det siger dig noget om det..

• #5   26. dec 2004 Jeg kan bare forstille mig at når jeg køre med et evo stempel at squizen er for stor og vil altid være det, da der jo skal være en bundpakning, hvor på et evokit cylindrenstørrelsen er lavet til det...

• #6   26. dec 2004 Jeg har kigget på de to cylinder igen..Der er et som hedder Hebo racing som er i hyperracingklassen hvor især topstykket er helt firkantet og et der hedder Hebo nicasil som er i semi race klassen og det ligner mit, da det buer i højre side af topstykket..

• #7   26. dec 2004 Jeg har skam det originale stempel..Det fandt jeg i går.Jeg købte jo et nyt da jeg ikke kunne finde det gamle som faktisk har en helt ny stempelring..Så det er jo bare og sætte det på i dag måske..Brrrr lidt koldt måske men hva faen..*Gg*..Det originale har dog ikke kørt så langt så det er ikke slidt, det kan man også se på det..Men jeg er nu overbevist om at det er det nicasil..Det kan jeg se yd fra billederne af de to...

• #8   26. dec 2004 Men jeg har tænkt mig og få fat i 21mm dellorto karburator og polini evo kittet, så mon ikke at jeg kommer fremad når det er sat på!????

• #9   26. dec 2004 Ok det vil jeg så gøre...:-)

• #10   26. dec 2004 Åhhh mit blæsehjul har det ikke for godt der hvor remmen køre op og ned..Det er mega slidt og ligner en vinylplade..*Gg*..Mega bølget og rillet og har en rille eller ring ca i halvvejs oppe..Men har dog prøvet med et andet som ikke er slidt hvilket ikke gjorde det store..Det forstår jeg ikke...

Men ja du har nu nok ret i det med 12mm krydspind, men har lige ofret temmelig mange penge på krumtappen og skiftning af det...

• #11   26. dec 2004 Hmmm jeg bemærkede noget i går da jeg kørte på den..Når den går lidt ned i omdr ved ca 60 blinkede lygterne og det undrede mig lidt...Aner sku ikke hvorfor!..

• #12   26. dec 2004 hvad med blæsehjulet...Burde det ikke påvirke topfarten når den er så slidt??

• #13   26. dec 2004 Det er en polini speed controæ vario..
    Det er på indersiden..

Hmm mit nye evo stempel var MEGET sodet i toppen da jeg skiftede krumtappen..Det var lidt mærkeligt da jeg nok kun havde kørt 5km med stemplet på det tidspunkt..Er det normalt eller siger det dig noget??..En masse spørgsål hva:-)..Det er også det sidste...

• #14   26. dec 2004 Jo det har jeg..Den er Bsc@webspeed.dk

Hmm nææ ikke for meget olie og heller ikke dårlig syntes jeg..Den blev anbefalet af nogle forhandlere og er selvfølgelig 100% fullsyntetisk

Kommentér på:
Hvad mon der sker...

Annonce