KUN SERIØSE!! -21mm til corsa- {{forumTopicSubject}}
HVILKEN DYSE VIL I MENE?
Opsætning:
> |- Cylinder & Udstødning -| <
• Polini Corsa LC 47,6 Cylinder (hverken portet eller poleret) = 1400,-
• Polini Corsa LC 47,6 Stempel
• Polini Corsa LC 47,6 Topstykke
• Malossi MHR Replica (2 meter powerwap) = 1600,-
> |- Krumtap & Lejer -| <
• Krumtap – Stage6 HPC R/T Ø10mm = 2000,-
• Stage6 Nåleleje
• Stage6 C4 Lejer
• Stage6 Simmeringe
> |- Kaburator -| <
• Karburator - Stage6/DelLorto 21mm Black Edition (dyse 110 ca.) = 700,- UNDER INDSTILLING!
• Studs – Polini Evolution 19-21mm = 430,-
• Membran – Malossi VL14 (carbon plader) = 400,-
• Tomaselli Gasgreb = 230,-
> |- Variomatik & Kobling -| <
• Malossi MHR Overrange Vario (3g ca.) = 730,- UNDER INDSTILLING!
• Malossi MHR Overrange Kilerem = 300,-
• Malossi MHR Overrange Blæsehjul = 200,-
• Malossi MHR Overrange Remskiver 128mm = 1300,-
• Malossi MHR Overrange Trykfjeder (den røde) = 70,- UNDER INDSTILLING!
• Malossi delta clutch 107mm (sorte trim-fjedre) = 600,- UNDER INDSTILLING! • Malossi MHR Trimkit = 190,-
• Stage6 Wingcooler 107mm = 250,- • Malossi Torsion Control
> |- Gearing -| <
• Top Performances Racing 15/34 = 570,-
> |- Tændning -| <
• Innerrotortænding - Malossi MHR Eprom = 2600,-
• Malossi MHR Tændspole • Tænding – Righetti ridolfi stelledning
• Tændkabel - NGK silicone
• Tændrør – Champion N2C 1J
> |- Kølersystem -| < • Køler – Righetti ridolfi = 850,- • Kølerslange – Transparent • Termostat – Righetti Ridolfi OBS *** SKAL KØBES! • Vandpumpe – Stage6
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
maj 2007
Følger: 202 Følgere: 207 Scootere: 14 Emner: 407 Svar: 8.839
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
beholder den bare 110 og ser hvad den ser til det
jul 2007
Følger: 104 Følgere: 104 Scootere: 10 Emner: 384 Svar: 3.338
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
jul 2007
Følger: 104 Følgere: 104 Scootere: 10 Emner: 384 Svar: 3.338
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
dec 2004
Følger: 145 Følgere: 145 Scootere: 4 Emner: 277 Svar: 4.109
jul 2007
Følger: 104 Følgere: 104 Scootere: 10 Emner: 384 Svar: 3.338
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 63
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
sort / fedtet - så er dysen for stor
gråligt / hvidt - så er dysen for lille
brunt / lysebrunt er den korrekte farve
du kan først se det efter en tur på et par kilometer med bundgas ..
men hvis du slet ikke kan køre, eller den sprutter og hakker så må du prøve at dyse lidt ned og se om det hjælper =)
dec 2004
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 492
Men 110 er helt sikkert for meget, du skal nok regne med en 88-95 hvis du kører med et skumfilter og ca 10 numre mindre hvis du kører med en lukket luftfilterkasse.
Det er selvfølgeligt ikke 100% sikkert, nogen gange opføre nogle karburartore/ motore sig underligt
KUN SERIØSE!! -21mm til corsa-