{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bws cylinder på puch maxi...
  • #1   18. okt 2009 Der skal tilpasses nok skiftet krumtap og fræses og bruges en masse viden smiley

• #2   18. okt 2009 lidt tilpassing så skulle den kunne komme siges det

• #4   18. okt 2009 Batman . .

øøøh hvad?. jeg har da prøvet det. jeg boret bare huller op i cylle til pindboldtne så skulle jeg ikke til at flytte pindbolte. og den 1mm i toppen den hvade jeg sq ikke..

og den fik jeg da startet. ja også solgtet jeg alt mit maxi lige bag efter ( smart smart not )

• #5   18. okt 2009 det er vel tilfeldigvis en 80 ccm cylinder i har harf prøvet med??? syntes jeg har set noget med 3 mm tyk bundpakning et eller andet sted.. men ér sku íkke sikker!!

• #6   18. okt 2009 men kunne jo også bare korte pindbolden af ....

• #7   18. okt 2009 lasse S

niks der er ingen billeder af den motor af den simple grund at jeg ikke ville have folk "stjal" min metode til at lave det på smiley

• #8   18. okt 2009 men jo der er en der har vist her inden hvordan han hvade lavet det

• #9   18. okt 2009 jeg ville gerne lave det men kunne ikke få lavet spaceren..
    krumtappen på maxi skulle vidst have 3mm længere slaglængde hvilket teoretisk kræver en 3mm bundpakning..
    desværre er skylle kanalerne bredere end blokken så kræver sku en spacer!

• #10   18. okt 2009 ja den passer i har selv forsøgt men gad ikke da min alm athena tun maxi var vild nok.

pinboltene passer måske skal hullerne bores lidt op i topstykket.

problemet er at slaglængden er kortere på en bws end på maxi så for at den passer i slaglængden skal du få lavet en 3mm tyk bundpakning så passer den i slaglængden.

for at den passer ned i blokken skal du fræse blokken op fra 48mm til 51mm dvs 1,5mm rundt i kanten ellers kan cyllens skørter ikke gå ned i blokken.

du skal også tilpasse skyllekanalerne til cyllen.

så skulle der ikke være mere i at lave bws cylle på en maxi.

• #11   18. okt 2009 Heine E. kom nu hjælp en puch gut i nød.. er i gang med et lille projekt som du kan se på en af mine kanmmeraters side... og der er monteret gillarnond men ku godt tænke mig at prøve at bygge en ny motor med bws cylinder. og du kan finde den hos e bruger som heder robert m. og han har en mappe der herer tunings og stylings projekt.

Kommentér på:
bws cylinder på puch maxi...

Annonce