{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.227 visninger | Oprettet:

Tuning af sym dd 50 {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg er ny til det her med scooter og ved ikke så meget om det, jeg har købt mig en sym dd 50.
Jeg har taget begrænsninger på den, dvs ringen og plumpen på den,
Men den køre kun 45 nu smiley
Så har jeg bestil ny:
Cylinderkit 47 mm
Karburator 17,5 mm
Variator Kit "Multivar"

Hvordan ser det ud? skal jeg også have powerluft filter og ny Udstødning?
og hvad gør et powerluft filter endlig?
mit spørgsmål er: hvordan ser det ud jeg har bestil og skal jeg bestille noget andet? og hvad med dyser osv. er der ikke nogle der kan hjælpe mig lidt
PLEASE!

MVH MIkkel kold

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af sym dd 50
  • #1   21. sep 2009 Hey mikkel et powerfilter er ikke nødvendigt i mine øjne da der bare bliver brugt til at larme lidt ekstra med... "Politimagnet" smiley

du kan nøjes med at købe et malossi red sponge luftfilter indsats til din std. luftfilterkasse...

Det burde ikke være nødvendigt at skifte udstødning ... Men havde nu selv skiftet alligevel til en Sito plus:

(link fjernet)

Angående dyse kan vi ikke rigtig hjælpe dig.... Men hvis tændrøret er gråt/hvidt i det skal dysen værre højere.. og hvis tændrøret er meget sort skal du dyse ned af... Farven skal være sådan cocio brunt...

Håber det var hjælp nok... smiley

• #2   21. sep 2009 OBS. Hvilken cylinder er det???

• #3   21. sep 2009 og dog powerfilteret giver din cylinder tilstrækkeligt nok køling i forhold til et std et da der er nemmere gennemgang for luften i et powerfilter... Men når du kun skal køre med sports/ hverdags opsætning går jeg ud fra det er... så er det ikke helt nødvendig....

• #4   7. dec 2020 lannngt tid siden det her blev lagt op men du skulle også have købt en ubegrænset cdi, da den virkelig begrænser farten og optrækket og så ska du ogs fjerne begrænsningen i studsen

Kommentér på:
Tuning af sym dd 50

Annonce