{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Hjælp vedr. indstilling efter membran? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen :-).
Jeg står med et problem, vil godt have noget mere skub i min sonic samt gasrespons, og vil derfor købe mig en malossi membran og en hebo studs. evt "se min opsætning i min profil"
Min scooter er 100% ordenligt indstillet i kabu af scooter mekaniker tændrør er cocio brunt.
Men er det nødvendigt at indstille kabuen efter membran skift?
skal man så både pille ved luft skruen og dysen osv?
og skal man også indstille ruller?..
ja er en røv til indstilling af kabu så det er det jeg frygter :-).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp vedr. indstilling efter membran?
  • #1   13. sep 2009 det er muligt den skal en dyse eller to op , men det kommer meget an på hvor stor forskel der er på de 2 membraner

• #2   13. sep 2009 Altså som du kan se på min nuværende opsætning i min profil, så er både studs og membran standart som nogle andre ting også er.
    Frygter bare for jeg skal indstille kabuen med luftskruen og tomgang fordi det er jeg lort til, dysen er ikke ret svært :-).

• #3   13. sep 2009 hehe du må bare igang , dysen er også kun hvis der er meget stor flowforskel i mellem membranerne , luftskruen og nål skal som regel altid trimmes lidt ved mindre ændringer

• #4   13. sep 2009 åh nej det var det jeg frygtede det kan jeg simpelthen ikke gøre :P..
    bare man kendte nogle der kunne gøre det for en selvfølgelig i mod betaling der ikke boede ret langt fra en smiley

• #5   13. sep 2009 Det er når du ændre på noget af indsugning, forbrænding og udsugning (altså de steder luften/gassen kommer hen fra det kommer ind af filter til det kommer ud af udstødning udstødning) at du muligvis skal indstille

Og ja jeg tror godt du kan regne med at du både skal indstille dysse og luftskrue efter at skifte studs og membran

• #6   13. sep 2009 Øv det var somsagt det jeg frygtede. Kender i da nogen som kan indstille for en der ikke bor så langt fra Roskilde? smiley

Kommentér på:
Hjælp vedr. indstilling efter membran?

Annonce