{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

lasse *
lasse *
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

CPI ARAGON hva passer.? {{forumTopicSubject}}

hey jeg har en cpi aragon (45) som er helt standart men jeg ville godt lave lidt om på det..! men kan sku ikke finde noget tun nogen steder til den...! min plan var at fjerne alle begrænsninger og så smide en lidt større kabu på og andre membraner.. måske en udstødning..!

så var det jeg håbede på nogen viste hva for nogen knallerter som passede motor dele med den..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CPI ARAGON hva passer.?
  • #1   21. aug 2009 prøv at finde ud af hvilken type motor der sidder der på. Så er det nemmere at hjælpe dig. du kan evt. ringe ind til thansen og spørge dem hvilken motor der er på den.

• #2   21. aug 2009 lad være med at tune en 45 hvis der skal køres til hverdag .. det koster klip i kørekortet ..

• lasse *
    lasse * Tilmeldt:
    feb 2006

#3   21. aug 2009 Christian H
    det prøver jeg at se på men har den ikke her lige nu så kan først se det mandag..!

M9-Racing // Denno _
    det skal jeg heldigvis selv bestemme... så blander jeg mig heller ikke hva du gør med dine ting..!

• #4   21. aug 2009 hvis ellers man sørger for at holde sin 45'er lidt diskret så ryger den heller ikke til syn. Der er mange 45'er der kan køre mellem 70-80 km/t standart. Men det skal folk jo selv finde ud af hvad de vil. 1 klip i kortet er heller ikke lige så slemt som at man kan få en straf på en 30'er hvor man ikke må tage kørekort før man er 21 år og er man over 18 så risikerer man bare at det bliver udsat i op til 3 år. jeg er over 18. og jeg tager sgu chancen ;D

• lasse *
    lasse * Tilmeldt:
    feb 2006

#5   22. aug 2009 Christian H
    tak for dit indlæg men gider i ikke holde alt off topic væk fra min tråd..!?

• #6   22. aug 2009 jo skal jeg nok smiley

• #7   29. apr 2011 Hvordan fjerner man skiven på en CPI Aragon fra 2011 ? - Jeg har prøvet at pille samtlige skruer ud men det sidder et hul midt i kicstarterkassen hvor det ser ud som om der sidder en nitte eller sådan noget eller en kæmpe bolt, men der er ikke noget at mærke på bagsiden ind mod hjulet, hul eller noget.. Hvad gør jeg ? - Sorry for at bruge din tråd til at spørge i, men mangler seriøst svar smiley

Kommentér på:
CPI ARAGON hva passer.?

Annonce