{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et forslag..`?
  • Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #1   7. mar 2004 Hej Har selv en sfx som køre 80. Det jeg har lavet ved den er en.
    Polini Speed control Variator
    og et nyt udstødning (sådant set lige meget men jeg har købt en (link fjernet) men det er faktisk ligemeget bare den kan lidt mere end standart)

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Svar: 10
    #2   7. mar 2004 Hey syes du skal kontakte west-import.dk på: 75 64 86 86.... De forhandler Athena og det har jeg haft gode erfaringer med...

• #3   8. mar 2004 Hvilken af disse vil være den bedste variator til de bedste penge:
    Pinasco og Doppler hos MSP-Tuning.dk eller
    Athena og Malossi hos scooter-shoppen.dk

• Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

#4   9. mar 2004 Malossi er den der giver mest men den har det med at gå i stykker efter et stykke tid.
    Køb polini speed control variator den holder meget længere og giver det samme som malossi.
    men husk at købe et polini blæsehjul sammen med for eller håber kilremmen over dit standart blæsehjul (det er for lille)

• Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

#5   9. mar 2004 (link fjernet) <--- her kan du finde Polini Speed Control

• #6   10. mar 2004 Hvorfor er det Athena variatoren er så meget billigere end f.eks. malossi og polini.. Athena plejer da at være meget godt men der må jo være en forskel..

• #7   10. mar 2004 Hvor køber man et polini blæsehjul..? kan finde det til en masse forskellige mærker men ikke en honda sfx

• Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

#8   11. mar 2004 Skal nok lige finde en side til dig. jeg skriver tilbage når jeg har fundet en.
    jeg bor så tæt på grænsen at jeg bare hentede mit i tyskland. det er jo det letteste: )

• Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

#9   11. mar 2004 http://www.speedline.dk/index.php?producent=Honda&model=SFX&t=Variomatik <------------ er udsolgt

(link fjernet)

Aprilia scooters har det til 200kr har handlet ved dem før og har kun gode erfaringer

Kommentér på:
Et forslag..`?

Annonce