{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtigere Jog R?
  • #1   17. aug 2009 mener det er gearingen der er meget begrænset på jog r så sådan en skal du købe smiley

  • #2   17. aug 2009 en lav gearing = Vildt optræk. ikke Det samme som en begrænsning ;D
    Mikkel Jaiz - Du bliver nødt til at tune den. hvis du vil være fri for at fræse i blokken så skal du købe en cylinder der hedder:
    R-setup sport 47mm (70ccm)
    og så skal du som minimum også have en anden udstødning, der vil jeg anbefale:
    Yasuni R
    Og det bedste vil være hvis du også får en kaburator, men det er ikke et must! jeg vil anbefale:
    Stage6 dellorto 19mm black edition
    og en variator ville heller ikke være dårligt men absolut ikke et must jeg vil anbefale:
    Malossi multivario
    og monterer du disse dele skal du med tiden også have skiftet krumtap og lejer. Men det er ikke et must lige med det samme.


  • #3   18. aug 2009 Christian H, den har skutte vildere optræk af den grund. Den er lige død..

  • #4   18. aug 2009 til det kit oppe over, bare sørg for at købe en karbu med el-choker fx dellorto 17,5..
    jeg lavede den fejl at købe en 21 til min, og det holder bare ikke optimalt til hverdag , og så skal du ligge og ha dit std filter af og på hele tiden smiley
    og måske en gianelli go i steden for yasuni'en da jeg næsten kan fornemme den skal bruges til hverdag smiley
    og en kobling vil nok os hjælpe...
    men dine lejer vil ikke holde mere end 4000-5000 km, da de ikke er lavet til den slags rpm, krumtappen skal smen nok kunne klare det, det bare lejerne der kommer til at lyde meget meget sjovt i længden..
    og skal du ha den til at køre rigtig rigtig godt, ville jeg nok fræse den op og smide 128mm remskiver i., men det nok ikke det første du lige skal koncentrere dig om..


  • #5   18. aug 2009 og så sørg for at smide nogle ruller i der er en lillebitte smule for tunge, bare nogle få gram, så den ikke smadre sig selv ved at tage for mange rpm..
    så hvis du passer lidt på det med rpm kan du undgå at udskifte tappen.
    men hvis du har penge nok, ville det nok være en god ide smiley


  • #6   18. aug 2009 LUJER - kan du ikke lige oversætte det du skrev? forstår det ikke lige helt :S

Kommentér på:
Hurtigere Jog R?

Annonce