{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tuning
  • #1   11. aug 2009 ja, det kan være fordi cdi'en er begrænset. Hvis CDI'en er begrænset, det er nemlig ikke alle modeller der er begrænset, jeg ved ikke lige om en stealth er. Men kører du med std udstødning?

• #2   11. aug 2009 Nej har fået skiftet den ud, men CDI'en er HELT sikkert begrænset for da jeg kun kørte med pillet skive og optimeret CDI kørte den 60 og så gik CDI'en istykker og så satte jeg den originale på også kørte den 45-50 smiley

• #3   11. aug 2009 okay. så skal du have en ubegrænset cdi. Hvis ellers de andre ting er indstillet korrekt med større dyse i kabu og lettere ruller i vario. men hvilken udstødning har du på?

• #4   11. aug 2009 Jeg har bare den dyse der sidder i den karbu man får med. (link fjernet)

Men jeg overvejer at købe dysesæt.

• #5   11. aug 2009 overvejer!??!?!? du skal formentlig dyse meget op, og var jeg dig ville jeg _IKKE_ køre mere på scooteren før du får nogle større dyser!! du risikerer at stemplet sætter sig og i værste tilfælde ødelægger du både cylinder og krumtap! fordi at cylinderen ikke får nok indre køling med en dyse der er for lille!! jeg vil råde dig til at kigge på spidsen af dit tændrør (elektroden) hvis det er gråligt/hvidt så er din dyse alt for lille. er den der imod sort og fedtet så er dysen for stor og det er ikke så slem hellere køre med for stor dyse end for lille. det eneste der sker ved for stor dyse er at cylinderen soder til. men den rigtige farve på elektroden er "nøddebrun" hvis den har den farve er din dyse perfekt!

• Otto S
    Otto S Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #6   27. aug 2009 Tror ikke lige den sætter sig på en 4-takt så hurtigt.. smiley

Kommentér på:
Hjælp til tuning

Annonce