{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Asserballe træf. Respons . {{forumTopicSubject}}

Tak for en god dag til alle deltagende.
Jeg synes selv at det gik kanon godt.
Dog med undtagelse ved den lille gut på pocketbiken som ikke var meget for at forlade banen, det var nu mere pga. hans far så vidt jeg ved.

Jeg vil meget gerne høre noget respons. Positivt som negativt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Asserballe træf. Respons .
  • #2   27. jul 2008 Selv taak:), mega godt træf , bare trist min trd studs var knækket, og scooter-shoppen ikk rigtig havde nogen, så næste gang måske speedline shop eller sådan noget, er sku ikk meget for scooter-shoppen :), men eller rigtig lækkert træf smiley

• #3   27. jul 2008 pocketbiken, var til tider træls.
    Men ellers en kanont træf, og en fantastisk bane !
    Glæder mig til at komme derned og køre igen smiley

• #4   27. jul 2008 hvad sker der med den lille dreng på banen ?

• #5   27. jul 2008 Jeg syntes det gik ganske fint smiley
    Men der var ikke sælig mange folk med som sidst.

• #6   27. jul 2008 Hvor gammel var den dreng egentligt lige smiley ?

• Papa Jon
    Papa Jon Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 130 Scootere: 12 Emner: 48 Svar: 6.094
    #7   27. jul 2008 Skide god dag... :)= Fik fyret en masse benz af på banen... :)=

Lækker bane at køre på når man lige finder "sporet"... :)=

• #8   27. jul 2008 100% iorden.. kunne ikke være beder... håber der kommer 2 til næste år igen...

• #9   27. jul 2008 Han blev bedt om at køre af banen og senere blev ham og hans far bortvist da de var utilfredse med at han ikke måtte køre.

Ja. Skal nok gøre hvad jeg kan for at få Speedline ned næste gang.

• #11   27. jul 2008 Han var ikk ret gammel og havde tydeligvis intet kontrol over pocketbiken.
    Næste gang bliver den slags også afvist.

• Papa Jon

#12   27. jul 2008 Maffe: Så bed pocketbikes om SLET ikke at køre på banen... Lav det til en regel... For der står jo ingen steder at de IKKE må være der... :)=

Bare mine 2 kroner... :O)

• #13   27. jul 2008 det var godt nok den fedste bane i hele DK. bare trist jeg ikk havde min egen jog rr med. kunne være nice hvis man kunne lave et træf til sidst på sæsonen

• Papa Jon

#15   27. jul 2008 Nu i nævner det har jeg faktisk en lille smule brok... he he...

Reglen med at have langt tøj og hjelm på banen blev brudt af en del mennesker i løbet af dagen.... Synes jeg personeligt burdes håndhæves mere håndfast...

• #16   27. jul 2008 Selv en på speedline's runner, kørte i kort bukser og kort ærmet.
    Mener jeg ihvertfald.

• #17   27. jul 2008 lækkert træf smed 20,18 med mit big bore så det var fint

os en mega godt felt men sys nu det lidt nedern at velo kan køre med i ffa det jo en motorcykel her hjemme

• Papa Jon

#18   27. jul 2008 Krelle... det er ikk for at der skal pejes fingre og sidde og svine hinanden til... det er for alles egen sikkerhed... derfor bør det håndhæves....

• #19   27. jul 2008 Ja selvfølgelig.
    Tænkte bare dengang jeg så det, at sådan et pro team, eller køre som os lige havde været i belgien.
    At de ikke ville håndhæve reglerne.
    Men ja det gælder alle, og det er jo trodsalt for deres egen skyld.

• #20   27. jul 2008 Sys klart det var et lækkert træf , og SUPER vejr jo !

- ang det med pocket biken , så er det vel fair nok han får lov at køre, han skulle bare ha været bortvist ret hurtigt med den kørsel , derfra hvor vi sad der kunne man tydeligt se hvor meget han kørte i vejen for de der gerne ville ræse mod hinanden og også bare skyde deres scootere af ..
    sååh..
    men ellers , total fedt træf !!. smiley

• #21   27. jul 2008 Sikkerhedskrav bliver ændret og FFA bliver maks 100 cc .

Jeg så personligt ingen i shorts og t-shirt på banen . Der var os folk til at tjekke så godt som hele tiden .

• #23   27. jul 2008 forresten nogen der ved hvad der sket med ham der væltede rimelig voldsomt over omkring pitten ?

• #24   27. jul 2008 Jeg så også et par stykker i shorts i løbet af dagen.

En mangel: Skraldespande - en storpapkasse med sort sæk i er fint til formålet. Og vil tro, at der var mangel på begge sider af banen.

• Papa Jon

#25   27. jul 2008 Snakkede med en af dem der samlede ham op... det lod til, på ham i al fald, at han bare havde slået sig... og ikke andet... Men ved det ikk med sikkerhed... :)=

• #26   27. jul 2008
    Tempo Racing - Maffe

tror du der evt kunne blive et til Asserballe Træf sidst på Sæsonen i september måned så en hel weekend denne gang som ASW 1 . for er rimelig sikker på der er mange som gerne vil det igen

• #27   27. jul 2008
    Addicted Tuners - Krollen
    Jeg er ihvertfald frisk, og er nogle af mine venner os.
    Så et rigtigt godt forslag smiley

• #28   27. jul 2008 Jeg synes sku det var hygge.

Skægt at få skudt motarden af, samt at få luftet min nye hjelm og mine nye støvler. Det var sku okay.. Men varmt!! :S Og så var det trist at vores pavilion valgte at blæse hen over min Audi i løbet af natten, så den fik ridser. smiley

Men super fedt. Også fordi der ikke var stoppet med mennesker, så det var ok. smiley

• #29   27. jul 2008 Lækkert træf! men ja, mangel på skraldespande.. smiley

• #30   27. jul 2008 Er helt tilfreds med hvordan min dag gik, det var rigtig rart at der ikke var flere end der var syntes jeg. Fik snakket med en masse flinke mennesker med undtagelse af Dutch og Priergaard de er ikke flinke smiley

• #31   27. jul 2008 det var en kanon træf igen der nede.
    det skulle bare være som sidst med præmie, så folk kunne se hvem der vandt, men ellers en kanon træf..
    og ja jeg syntes også ffa skal være max 100ccm

• #32   27. jul 2008 Ok træf.
    Alt for meget sol!
    Alt for meget pocketbike (fint de blev sendt væk)
    Folk der brokker sig over at jeg deltager i FFA.
    Kom nu videre.
    Klassen hedder jo "Fri For Alle" og jeg lagde stadig færre heste end hurtigste 70'er.
    Hvis FFA klassen ikke eksisterede og det bare hed stærkeste, så ville jeg ikke vindel. Hvis det er et problem at jeg deltager med min SCOOTER (Ja det er stadig en scooter og stellet er magen til stellet på en 30'er!) Så skal man afskaffe klassen helt og kalde den noget helt andet. Max xxx ccm som det er blevet forslået. Men ellers betyder FFA stadig, Free For All (Fri for alle!)

Men altså.
    Fint træf, det var godt at få kørt SR'eren tør et par gange og det var fedt at lege rundt på Pattes Jog R, den trækker dælmer fint.

• #33   28. jul 2008 Først og fremmest, tak til Maffe og alle de andre der har været involveret i at organisere ASW 1 & 2.

Det var rart at se der blev indført "baneudkørselskontrol" ganske som der var til SpeedMeet, i forhold til ASW1. Selvom der var perioder hvor man kunne køre ud på banen uden en kontrollant ved nedkørslen, så jeg personligt kun 1 i t-shirt og shorts, samt 1 der havde t-shirt derude. Det er en stor forbedring i forhold til ASW1 !
    Ham der kørte i T-shirt forlod også banen da han blev gjort opmærksom på det, og var tilbage 5 minutter senere iført en jakke.

Mht. diskussionen om Velo's deltagelse i FFA, vil jeg give ham ret - Kom videre. Enten I vil det eller ej, 4-takts maskiner er fremtiden, både i DMU-regi, på vejen, og dermed også til træffene. Miljølovene bliver ikke slækket i fremtiden, kun strammet.
    Vend den om, og sig til jer selv at nu får vi faktisk mulighed for at starte om igen med at tune maskiner og de fleste af os vil starte med det på samme niveau. Velo har bare et lille forspring. (Undtagen på banen, der har han sq altid et stort forspring :P)

Vejret var perfekt, men det ved I jo også godt hvem I kan takke for smiley
    Neo'sen nød ihvertfald at være på banen, og det blev ialt til lidt over 6 liters benzin på 127 km's banekørsel, 1 styrt før jeg fik taget mig sammen til at tage sidestøttefoden af, omgangstider iflg onboard cam'et på mellem 54 og 57 sekunder, ømme nakke og skuldre, men ikke mindst en hulens masser hyggeligt samvær med gæve 2-hjuler folk - Selvom SL-Tuning også var der smiley

I alt blev det til 676,96 km's kørsel på scooteren fra jeg tog afsted lørdag formiddag fra Amager, til jeg var tilbage på øen natten til mandag kl. 01:00, og jeg er stadig "høj" mentalt set efter denne weekends oplevelser. Neos'ens 7.69 små hypheste var nok lidt trætte da scooteren nåede hjem til sin stald.
    Men ikke mere trætte, end at de er klar til at køre ned for at se DMU løb i Rødbyhavn næste weekend, og så er det hhv Alstræf, og Skærbæk Scooter Weekend der står på tapetet.

Med hensyn til forbedringer til et ASW 3 træf :
    a) Flere skraldespande tak.
    b) Lige så effektiv baneindkørselskontrol som der var til Speedmeet.
    c) Tilladelse til at kaste pocketbikes, deres førere OG deres forældre i søen neden for skrænten.
    d) Bademulighed for de overnattende - Der lugtede godt nok mere af ged end af udstødningsos oppe på skrænten omkring kl. 16 søndag :P.
    e) Næsten mest vigtigt : Flere Pitbabes - Savnede sq Majken(?) som flashede jader oppe på skrænten til ASW 1 - Det skabte underholdning nede på banen når folk opdagede hende smiley
    f) Fast plads til B-S Touring flokken oppe på skrænten - Regn med dobbelt så mange af os gale langtursfarere til et evt. ASW 3.
    g) En opslagstavle/Infoboard, hvor folk f.eks kan se hvad tid forskellige events måtte tage plads, efterlyse reservedele som de lige mangler og ikke kan få i den shop der måtte være tilstede, skrive hvorhenne de camper på pladsen, så venner kan finde dem, eller så man kan undgå det område hvor Hr. Feargaard prutter hele natten.
    h) Flere Pitbabes, hvis jeg ikke fik nævnt vigtigheden af det før.

• #34   28. jul 2008 Utrolig godt træf. Egentlig rart der ikk var så satans mange (håber det løb rundt for dig - da vi virkelig gerne vil have et træf dernede igen!)
    Lovely bane.

Af negative ting kan siges, som de andre - mangel på skraldespande.
    Og så alle de skide hvepse kunne du godt have slået ihjel før vi kom. Så vi havde sluppet for at føre krig mellem menneskene og insekterne! (Nu ellers meget humoristisk nogen gange)

Det var nogenlunde det eneste jeg havde. Det at folk brokker sig lidt over banekontrollen syntes jeg er for overdreven. Jeg så ikk en dernede (udover christian) som i havde lang tøj på (Jeg selv blev da så pænt rettet af dig lige da jeg ankom :D)

Og Christian som havde lange shorts på, som nærmest var bukser blev da også pænt smidt væk fra banen efter ikk engang 1 runde. Så det syntes jeg var helt godt.

Håber du holder flere træfs - for jeg kommer hvertfald smiley

• #35   28. jul 2008 ja, jeg vil også med næste gang du holder træf! de er virkelig lækre! der er næsten intet at komme efter jo smiley

Kommentér på:
Asserballe træf. Respons .

Annonce