{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Status - Sjællands træf - mit syn {{forumTopicSubject}}

Ja er lige kommet hjem fra Sjællands Træf..
det var sku et meget godt træf - jeg ville kalde det en succes, bortset fra at der var nogen der kørte ind i hinanden i pitten og en der havde en knækket blok så ville jeg sige at de fleste opførte sig pænt..
Men nu kommer jeg så til mig selv, det blev en kort fornøjelse, min Teamspeed havde lyst til at smide sin låsering i cyllen så den var nærmest smeltet ind i cyllen det så temmelig blæret ud, så gik over og købte Petra Negra som så kommer til næste træf håber dog ikke at den også smider en låsering, for den var pæn dyr.
Jeg regner med at jeg skal have en ny tap samt skyllet den igennem for tappen ser sku ikke for godt ud heller.. så er på udkig efter en tap der kan tage Petra Negra - nogen forslag ?
Men generalt okay - og sikke nogen gode pølser de laver i Flyvergrillen - namme namme dagens højdepunkt ude over min nye petra negra..

Det var status fra nu - så ville jeg bare vente på der bliver oploaded nogen film og billeder som jeg kan kigge på for så da jeg blev fotograferet en del smiley

Ses der ude..

Mvh. daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Status - Sjællands træf - mit syn
Kommentér på:
Status - Sjællands træf - mit syn

Annonce