{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

ScooterWeekend 2006 ( OVERSTÅET. ) {{forumTopicSubject}}

Så er jeg online igen smiley Og denne gang for og fortælle om ScooterWeekend 2006 smiley

Først vil jeg starte med og takke alle jer der mødte op til min SW , tak fordi i gjorde træffet til så fed en weekend det nu var. smiley
Jeg har en dårlig nyhed og fortælle folk der virkelig håbede på at jeg ville lave ScooterWeekend næste år ( SAMME STED. ) og det er at jeg har fået klager fra KTA ( Leif. ) om at der har været folk fra træffet ( efter porten blev låst kl. ca. 23 ) nede og ødelægge cykler ved naboen til KTA , plus at de har klaget over alt for dårlig oprydning efter de besøgende.
Jeg ved godt jeg og alle mine hjælpere gik 2-3 timer efter træffet og ryddet op over alt , men vi overså åbenbart en plads på siden af bygningen.
Da vi var færdig med og rydde op havde vi ca. 21-22 stk sortsække fyldt op , og Leif påstod at der ihvert fald kunne fyldes 4-5 sække mere.
Tror jeg dog ikk helt på , men alt skal jo tit lyde værre end det faktisk er.
Så han kom fren til at det ikk vil blive lånt ud til ScooterTræf mere , og det væreste rund til det var de pisse cykler fordi folk ikk kan holde sig fra andres ting.
( Hvis de folk der gjorde det kigger med skulle jeg kalde jer fæ-hoveder fra Leif. smiley )

Men alt i alt et godt træf/en god weekend.
Så ScooterWeekend 2007 bliver ikk på Randers KTA

Jeg er allerede i fuld sving med og få SW 2007 på benene.
Og jeg vælger og bruge Løvelbanen næste år da mange er vilde med den , og hvis det selvf. kan ordnes med dem deroppe.

Har fået lidt klager fra René aka. Gnyfx om en f mine Hjælpere ( Kasper ) Indgangs priserne og priserne i Pølsevognen.

Hvis vi ligger ud med Kasper så gjorde han kun hvad han gik besked på og hvad der stod i reglerne.
Folk skulle smides ud hvis de blev taget 2 gange på Scooteren kørene i Pitten , og folk SKULLE trække den hen til "testbanen" , og jeg kunne forstå at han havde været hånd ved folk der sad på den g træk med fødderne og det var han nok fordi han nok ikk havde forstået det rigtig med hensyn til og træk den.
Han regnet nok med at trække den var og gå ved siden af den , men den tager jeg lige op med ham. smiley

Indgangs priserne gør jeg ikk noget ved , de er ens med SW priserne sidste år og der havde folk sjovt nok ingen klager over det.
Og nej jeg skal ikk til og gi folk et rundstykke og drikkevarer med i prisen , for hvis man ikk har råd til sådan en SW skal man finde sig en anden hoppy.
For Scootere er ikk billigt.

Pølsevognens priser det er udelukkende Christina der har lavet dem , MEN et glad Sodavand til 10 kr. 50 cl er ik meget.
Kolde brød/pølser mekker lyder mærkeligt nok at du er den ENESTE der har fået det.
Men mekker lad vær med og lyd så tilfreds med noget når man snakker med dig ( Om aftenen til træffet. ) hvis du alligevel har det lige modsat.

Men endnu endgang tak til folk der gjorde min ScooterWeekend til et fedt træf og en kanon fed weekend. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ScooterWeekend 2006 ( OVERSTÅET. )
Kommentér på:
ScooterWeekend 2006 ( OVERSTÅET. )

Annonce