{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter-Weekend.
  • #1   29. apr 2006 (link fjernet)

Der står da intet om at det er aflyst

• #2   29. apr 2006 Nemlig, men folk skriver hele tiden det er aflyst.

Men det er vel standart scootergalleri. Back to good old PTL.

• #3   29. apr 2006 nogen af jer der var med til SW sidste år?

• #4   29. apr 2006 René M snakkede med formanden for køretekniskanlæg og han vil ikke have overnatning på hans plads... jeg stod for scootertræffet den 22 april og så ville jeg gerne høre hva det scooter-weekend var for noget og så sagde han til mig at de havde aflyst det.

• #5   29. apr 2006 jeg var med til sw sidste år

• #6   29. apr 2006 René H.

Jeg vil lige skrive det til dig det her.

Super lækkert træf med masser af mennesker.

ALT FOR LIDT KONTROL I PITTEN(Pladseen)

I var fanme alle for fovne. Det eneste i lavede var at sidde ude midt på, og ryge smøger og kigge på scooter der kørte forbi. Samt okay kontrol ved indkørsel til banen.

I skriver i jeres regler, ingen kørsel i pitten. HVORFOR SÅ INGEN KONTROl.

Jeg tror simpelthen ikke det er blevet aflyst det Scooter-Weekend.

http://stalkerzone.dk/forum/viewtopic.php?t=2106 2/3 mener der var alt for lidt kontrol.
    I er simpelthen ikke modne og gamle nok til at holde sådan et træf.

• #7   29. apr 2006 okay.. var der styr på det om aftenen og natten,,,.. altså ingen smadret knallerter osv .?

• #8   29. apr 2006 René M... hmm.. kan godt være du ikke syntes vi er modne eller ikke er gamle nok.. men jeg syntes nu det gik meget godt.. vi regnede ikke med der ville komme så mange mennesker og det var første gang vi holdte træf... vi har skam også tænkt os at holde et igen.. dog med et bedre crew der ikke står og ryger smøger og feder den af... dem der sad ude midt på skulle holde øje med glatbanen... den koster 60.000 at få lavet hvis der er nogen der laver burner eller koger.

• #9   29. apr 2006 René M. det er også meget svært at holde noget.. folk skider jo nærmest på hva man siger til dem...

• #10   29. apr 2006 Jamen, jeg var ovre og spørge ham der holdte øje med banen, ved chikanen. Jeg spurte om man måtte køre inde på pladsen. Svaret jeg fik.

Jaja, det er jeg sku da ligeglad med.

Snakkede også med en anden, om vi ikke kunne få en ind på pladsen og kigge, folk kørte på baghjul, og jeg blev ramt en en SYG SCOOTERGALLERI JÅK TJUNAR. Med manston som satte ud når den fik over halv gas. Til grin.

Han var også ligeglad. fik dette svar : De spiller med deres eget liv. Det er ikke noget vi kan tage os af.

Hvis der bliver slået en ihjel, eller kommer groft tilskade. er det sidste gang der er scooter træf lovligt i DK.

• #11   29. apr 2006 René M - okay.. har jeg kke hørt noget om men det er sikkert rigtigt.. vi har også valgt nogle helt andre da vi er meget utilfredse med deres arbejde på pladsen. næste gang kommer der helt andre boller på suppen.

Kommentér på:
Scooter-Weekend.

Annonce