{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17 visninger | Oprettet:

Søger køremakker/knallertklub i Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Søger knallertklub eller køremakkere i Nordsjælland ????

Jeg søger en knallertklub eller nogle voksne mennesker i Nordsjælland, som har lyst til at køre ture sammen – både planlagte ture og helt spontane "skal vi lige ud og trille en tur?"-ture. ??

Jeg er en kvinde på 33 år fra Allerød, og jeg har en VGA StreetX 30 km/t. Den er altså en nyere scooter og ikke en veteran-knallert, hvilket desværre har gjort det lidt svært for mig at finde en klub, hvor jeg passer ind. ??

Jeg har længe gået med tanken om, at jeg virkelig gerne vil være en del af et knallertfællesskab. Jeg savner simpelthen at have nogen at køre sammen med. Jeg havde tidligere en bekendt, som jeg kørte ture med, men da han skiftede knallerten ud med en MC, mistede jeg min eneste køremakker – og jeg har faktisk savnet det lige siden. ??

Jeg er ret ensom og kunne derfor virkelig godt tænke mig at finde nogle nye mennesker, som både har lyst til at køre og hygge sig sammen. For mig handler det ikke om at komme hurtigt frem – tværtimod. Jeg elsker idéen om bare at kunne tage hjelmen på, starte scooteren og bruge et par timer på at tøffe rundt med 30 km/t, se nogle steder, man normalt aldrig ville komme forbi, og bare nyde turen og selskabet. ??

Jeg søger helst folk på 25+, da jeg gerne vil finde nogle i nogenlunde min egen aldersgruppe. Det vigtigste for mig er dog, at man er hyggelig at være sammen med og har lyst til at skabe et godt fællesskab.
Jeg kører generelt pænt og roligt, og jeg søger også køremakkere, som har samme tilgang. Jeg er ikke interesseret i ræs, hasarderet kørsel eller "hvem kan køre stærkest"-mentaliteten. ??

Jeg har længe kigget efter knallertklubber, men de fleste jeg er stødt på, ser ud til primært at være omkring veteranknallerter som Puch Maxi osv., eller også ligger de langt væk – især i Jylland. Og selvom jeg synes veteran-knallerter er fede, så passer min nyere VGA StreetX ikke helt ind i den verden. ??

Så hvis der findes en scooter-/knallertklub i Nordsjælland, hvor nyere scootere også er velkomne, vil jeg virkelig gerne høre fra jer! ??
Og hvis der ikke findes sådan en klub, så kunne det også være super fedt at finde nogle mennesker, som har lyst til at starte et lille fællesskab sammen. Det behøver ikke være noget stort eller fancy – bare nogle voksne mennesker, der har lyst til at mødes, køre nogle ture, opleve lidt af Nordsjælland og hygge sig. ??????

Jeg vil virkelig gerne ud og opleve verden med 30 km/t – men det er bare sjovere, når man ikke kører alene. ??
Så hvis du selv kører scooter/knallert i Nordsjælland, eller kender en klub/gruppe, jeg burde tage fat i, så skriv endelig! ??

/> Allerød ? Nordsjælland er udgangspunktet, men jeg er selvfølgelig frisk på at mødes forskellige steder og tage på ture rundt omkring. ?

Knus, Sabbi!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af loftlampe 500 kr.
  • Reparation af væg 400 kr.
  • Mangler strøm i køkken og entre 1.000 kr.
  • Vi har en dør indenfor (uden justeringshængsler), som binder for neden. 920 kr.
  • Hækklipning 950 kr.
  • Montering af 1 stk stikkontakt 350 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger køremakker/knallertklub i Nordsjælland

Annonce