{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

To dages træf {{forumTopicSubject}}

Hey mig og nogle af mine venner har tænkt os at holde et to dages træf.... her til sommer... men kun hvis der er nok som vil med... skriv hvad i syns om det om i vil med eller ej... her i forumet...


Facaliteter: Afspærret PRIVAT bane, så politiet bare kan lukke røven.. Stor plads til at slå telt op på til om natten.. Og måske får vi fat på et rullefeldt til at måle hk og topfart osv. på Kan det blive bedre ?

Der vil blive afholdt konkurencer i følgende kategorier:

Svag tuning
Middel tuning
Hård tuning
Extrem tuning

Fedeste, mest gejlede scooter/knallert
Sjoveste, mest kreative
Grimmeste

Og der bliver så uddelt diplomer til vinderne..

1. dag mødes vi kl ca. 15, og snakker lidt osv. kl 16-17 bestiller vi pizza inde fra byen, som i så selv betaler.. Bagefter tager vi op på banen og racer. Banen ligger 500 meter fra mit hus. Og om aftenen vil der så blive holdt kæmpe fest for alle der vil være med til det, det frarådes self at køre om aftenen 2. dag bestiller vi morgenmad inde fra bageren som også skal betales selv, og så begynder koncurrencerne..

Mød op frisk, glad og med masser benzin i blodet, og vær klar på at race


og så har jeg lig snakket med en af mine venner... som skrev dette

Det skal lige siges at jeg har snakket lidt frem og tilbage med en af medejerne af www.ScooterZone.dk og de vil gerne hjælpe til med træffet... Det var også fair nok sagde jeg, men hvad ville I hjælpe med, spurgte jeg? JO, de vil gerne stå for evt. premier og konkurencerne, DOG skulle entreen koste 20,- hvilket jeg også syns er fair nok... Og så gav han også hånd på at der nok skulle komme MANGE virkelig hårdt pumpede scootz med (så har vi nogle at lege med )

Men så sagde jeg at jeg var mere interesseret i at de skulle skaffe os et rullefelt, da det ville være max fedt at få vores RMX'ere på rullen mener jeg Men det ville han undersøge nærmere om det kunne lade sig gøre... Han mener at vi skulle kontakte en af de nærliggene indehavere af et rullefelt og sige at de kunne få 500,- af os, også kunne de tjene uderligere på de forskellige mopeder der vil på rullen...

Hva ville folk sige til det?

Det skal dog lige siges at træffet dermed ville blive kaldt "ScooterZone racing weekend"
_________________

Projekt @ DK's Hurtigste RMX.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To dages træf
  • #1   10. nov 2003 Gad ikke lige læse det, hele - men hvor er det? smiley

  • #2   10. nov 2003 fedt nok har selv planer om at stable et på benene her til sommer...

    hvor skal det holdes???


  • #3   10. nov 2003 Ja, det står der ikke vel?

  • #4   10. nov 2003 Lyder rigtig fedt men hvor henne i landet er det???

  • #5   10. nov 2003 Lyder rigtig fedt men hvor henne i landet er det???

  • #6   10. nov 2003 det er i Aars i august månde

  • #7   10. nov 2003 Aars ??!? Hvor fanden er det?

  • #8   10. nov 2003 Aars ??!? Hvor fanden er det?

  • #9   10. nov 2003 det ligger i Nordjylland tæt på aalborg hobro osv.


  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 52
    #10   10. nov 2003 Hold kæft det lyde fedt.
    den er jeg med på, men der er desværre et problemm jeg bor i Esbjerg som er i den sydlige del af jylland, og jeg ved sgu ikke hvordan jeg skal komme der op. Kan der evt arranceres en transportbil, som tager alle med fra esbjerg eller området. for så kan jeg da godt samle en 10 stykker som gerne vil med


  • #11   11. nov 2003 Ok det vilde være total topnice... Når du finder ud af noget mere præsis dato og sted kan du lige skrive, enten skrive en kommentar til min scooter eller på e-mail: htxthmo1@skivets.dk

  • #12   11. nov 2003 det bliver i august månede... og der kommer rigtigt rigtigt mange folk... tror næsten at der ikke er plads til flere... men det går nok.... heheh

  • #13   11. nov 2003 jeg skal ihvert tilfælde også med...

    så må jeg få bygget mig nogle trailere til den ene knallerter og en der trækker den næste osv... smiley

    Nøjes nok bare med en...


  • #14   16. nov 2003 ævvvv der er sq lidt langt op
    men i kan jo godt tage evt 50/100kr for at få folk på rullen, og så skal der self være pirm. måske finder jeg en og køre med, og med en kæmpe trailer,



  • #15   17. nov 2003 jo det kunne være en mulighed....hvor bor du`? fordi når vi ´har fundet alle som skal med så kunne det være at du kunne få lov til at blive taget med på vejen af nogle andre.... er dem som har skrevet at de gerne vil med der er ca. 100 scooter/knallertere som kommer....

    hvis i vil snakke med mig er min mns. rmxsamm@hotmail.com

    her efter jul er jeg hele tiden på så der kan i træffe mig hele tiden


  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 26
    #16   17. nov 2003 Den bane du snakker om - er det en "scooter-bane" eller en "rmx/cross-bane" ??

  • #17   17. nov 2003 nej det er asfalt bane... god bane... eller det er ikke en bane men det er ligeom en pekeringsplads

  • #18   17. nov 2003 nej det er asfalt bane... god bane... eller det er ikke en bane men det er ligeom en pekeringsplads

  • #19   17. nov 2003 Fed idé, bare synd det er i nordjylland, når man er fra nordfyn, ;o(

  • #20   17. nov 2003 der kommer ogz nogle fra fyn det kan være du kan tage med dem=???


  • #21   17. nov 2003 Jeg er fandem fjedtme oxo med på det....! Jeg vil tro vi stiller fem fra Mors af.... Det er en kanon ide`.... Det tager jeg hatten af for.....
    Mvh Steffen L.


  • Sebastian B
    Sebastian B Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 1 Svar: 1
    #22   17. nov 2003 JEG KOMMER !!! smiley glæder mig allerede!!! smiley

  • #23   17. nov 2003 Det lyder da bare rigtig fedt hvis i kunne finde ud af det!! Så kan i i hvert fald godt regne med at jeg kommer....

  • #24   17. nov 2003 fedt nok , kommer selv fra Aars
    hvis i får det stablet det op
    kommer jeg da også, hey hvad
    hedder du???


  • #25   17. nov 2003 HEY !

    det lyder fedt.. det er jeg sgu med på.. bor dog i århus.. men det er jo ikke så langt..

    skriv nærmere hvis der sker noget...
    vil gerne med


  • #26   18. nov 2003 jeg vil så lig starte med at sige JA det sker helt sikkert og tak for ris og ros.. det kan jeg sgu rigtigt godt lide at hører... og ham fra Aarhus.. der kommer ogz andre fra aarhus så du kunne måske kører med dem`?? jeg Hedder Peter B og jeg kører på en blå RMX hvad hedder du?? jeg har metra kit (ny) og 50 tands. og regner med at jeg kommer med en ultra vild opsæntning til træffet så jeg kan jorde jer alle:O) hehe ej jeg håber på det bedste... og jeg håber at der kommmer nogle vilde scootere knallertere... denne vildeste som kommer ind til vidre af hvad jeg ved er en jog som kører 135... men ham fra scooterzone vil sgu ikke sige noget om de hårdtpumpet scootere desværre.... ikk endnu men fuck jeg glæder mig totalt

  • #27   18. nov 2003 tja...

    har i fundet ud af de der klasser med tun?? altså hvor meget tun man må ha på for det er en mildt tunet og extremt tunet ?


  • #28   18. nov 2003 Hmm det er ikke mig som skal bestemme det... det er nok dem fra scooterzone... men det er rigrigt godt at se der er flrer der skriver herinde :O) meget glad for....

    til jonas... kunne helt vildt godt tænke mig at se din dr.big... den ser pæn vild ud..:O)


  • #29   18. nov 2003 Der skal da også være en standardt klasse... altså mht motor...

    Ellers kan jeg ligeså godt kun tilmelde mig i stylingsklassen hvis der kommer sådan en...


  • #30   19. nov 2003 til den tid skulle jeg gerne ha noget
    der er noget vildere......
    kommer du selv fra Aars????


  • #31   19. nov 2003 Et forslag til klasser:

    Standard: -40mm
    Semi tun: 40,5-45mm
    Medium tun: 45,5-47mm
    Hård tun: 47,6-

    Og så ellers med AC eller WC... LC, mener jeg sgu da... smiley

    Og så ellers styling og anlæg i bedste DHB stil...
    man kunne også lave klasser med bane og gade, men måske folk snød der...

    Kun foreslag


  • #32   19. nov 2003 alt der er der nogle som finder ud af for os:O) ja jeg kommer selv for aars... ej lidt uden for Aars... hvis du ikke skal noget fredag så kan jeg da lig se dit svin
    og så kan du se min... skal have cylle på på fredag :O) så deet




  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 52
    #33   19. nov 2003 Hvad skal jeg gøre, jeg vil mægtig gerne med, men jeg bo i fucking Esbjerg, det er vel en 200 - 300 km væk der fra hvor det bliver holdt. kender du nogen som skal med fra esbjerg


  • #34   19. nov 2003 Årh tud smiley Jeg bor sgu da længere væk en dig og hvis detbliver til noget er det da ret sikkert at jeg kommer. Der er vist ikke 300 km til Nordjylland fra Esbjerg. men som det er sagt før kan det være du kan aftale med andre om at køre med smiley Folk er flinke hvis du stikker dem en plov smiley

  • #35   20. nov 2003 TIL KIEV...

    de der tuningsklasse du har forslået..

    prøv at se min opsætning. det kan man jo ikke lige frem kalde hårdtuning.. bare fordi jeg har 47,6 på..


  • #36   20. nov 2003 Det var heller ikke inddelt i hård og middel tuning, men i cylinderstørrelser, men som sagt er det ikke os der skal finde kriterier og inddele klasserne.

  • #37   20. nov 2003 jo det kunne da godt være har også
    lige sat min cylle.......


  • #38   20. nov 2003 ok er frisk nok... er det dig som har haft den puch med gule fælge?? hvor og hvornår?? jeg skal først have sat min cylle på ved to tiden... men lover ikke det helt store... først til sommer... skal have mindst 15 hk tun på....

  • #39   20. nov 2003 jo jeg har en puch med gule fælge
    den er ret så vild ikke???


  • #40   20. nov 2003 jo jeg har en puch med gule fælge
    den er ret så vild ikke???


  • #41   21. nov 2003 joh... .kan du ikke lig skrive til min mobil=? så kan vi lig mødes... og hvis der er andre inde for forumet som vil snakke med mig så kan i da bare ringe eller skrive.... mit nr. 60167135

  • #42   21. nov 2003 joh... .kan du ikke lig skrive til min mobil=? så kan vi lig mødes... og hvis der er andre inde for forumet som vil snakke med mig så kan i da bare ringe eller skrive.... mit nr. 60167135

  • Patrick V
    Patrick V Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Svar: 3
    #43   23. nov 2003 *KååL* det kunne blive for vildt... vil gerne vide mere, så kan i ikke sende en ardesse og noget en måneds tid før det sker


  • Patrick V
    Patrick V Tilmeldt:
    nov 2003

    Følger: 1 Svar: 3
    #44   24. nov 2003 kan du ikk lige ringe til mig på 40857322 så vil jeg gerne lige hører mere


  • #45   9. dec 2003 FUUUUCK det lyder som en Ginial ide...=) jeg kommer fra Hirtshals i nordjylland så jeg kan SAGTENS få lokket 10-20 jogge med og uden og lyve vil jeg sige at de 10 nok er med komplat evo kit (der iblandt mig selv) såååå det vil da være pisse ekstremt..hæhæ..skriv til mig på msn når der sker noget....Psykiskekim@msn.com

  • #46   9. dec 2003 FUUUUCK det lyder som en Ginial ide...=) jeg kommer fra Hirtshals i nordjylland så jeg kan SAGTENS få lokket 10-20 jogge med og uden og lyve vil jeg sige at de 10 nok er med komplat evo kit (der iblandt mig selv) såååå det vil da være pisse ekstremt..hæhæ..skriv til mig på msn når der sker noget....Psykiskekim@msn.com

  • #47   11. dec 2003 Hey... jeg har desværre rigtigt dårligt nyt.... jeg er flyttet pjelefamilie... MEN jeg er flyttet ind til selve Aars men jeg må desværre ikke holde det træf her hvor jeg bor.... men regner stærkt med at jeg stavæk med låne den bane... men der er så bare det problem at ví skal finde et sted i aars hvor alle kan sove og hvor vi kan være uden at policen konmmer.... og så har jeg snakket sådan frem og tilbage med nogle af mine venner om de har en gård eller noget hvor vi kan være--- men vi prøver så stærkt at finde et sted hvor vi kan være....


    og så var det at jeg lig tænkte at der måske var nogle her fra síden som bor rimerlig tæt på aars som har en stor gård med masser af plads som vi kunne få lov til at låne? og så kunne det også blive holdt tideligere?

    den nye pjelefamilie som jeg er kommet i er pænt fuck ud de har bådet taget min rmx og min fz så jeg har farstik overhovedet ikke noget at kører på... men jeg prøver strækt at få dem tilbage...
    tilbage til det træf, hvis der er nogle som har nogle idere så skal i endten ringe til mig eller skrive fordi... jeg må på ingen måde gå nogle stedere eller komme på nettet, og de har taget mine penge fordi jeg hele tiden stikker af... pga at jeg gider sgu ikke være hos nogle fuck up pjeleforældre..
    men jeg syns i hverflad at vi skal blive ved med det træf... fordi der er sgu mange som gerne vil med... Men i må sagu undskylde det.. men jeg kan jo ikke rigtigt gøre for det.. i gider da heller ikke finde jer i at blivet slået sparket og svinet til af nogle voskne mennesker og uden at kan give dem igen..

    men hvis í nu kan snakke lidt herinde i forumet om hva i kan gøre så kan i så skrive eller ringe til mig hvis i har fundet ud af noget.. og Ascom du kan besvarer de fleste af svarerne på de andre sider jeg har lagt det ud på ikk? så er du en skat smiley du ved jo det meste om træffet...

    håber altså ikke i bliver alt for sure på mig.....

    60167135 det er mit nr... vi snakkes ved


  • #48   22. dec 2003 NeeeeDrrr Nook !!!!! smiley Have ellers li fået 20 med derud.. men hvordan fanden kan de bare tag dine knallerter ??? men hvis det bliver til noed er vi altid friske ... flyt hjem igen ... selvom det nok er svært, men fuck det lød griner om det træf.... Jeg eR FRISK!!!!! Vil meget gerne hører om dette hvis det kommer op og kører igen... SeS Du

  • #49   28. dec 2003 Hørt... jeg har samlet ca. 30 fra hirtshals.. vi er altid friske... keep up smiling...

  • #50   11. jan 2004 jeg kan højest sandsynligt skaffe en lade til det træf der lige uden fra farsø ti kilometer fra aars

  • #51   13. jan 2004 vi er nok omkring en 5-6 stykker der kommer fra Aalestrup, måske mere.
    Trist at høre med de der underlige plejeforældre.
    men jer altid frisk.


  • #52   25. jan 2004 til mads l

    det er sådan en lade du ved nok ... ja det er sgu svært at forklare det er bare en almindelig lade der bliver brugt til garage til min fars crosser... og nej jeg bor i midt og vest jylland men min far bor lige uden for byen og ham er jeg tit oppe ved i wwekenderne... og jeg tror der er en chance for at vi må låne den jeg skal bare lige spørge ham...


  • #53   20. feb 2004 Okay, fuck det lyder fedt, lidt surt det med familien.. held og lykke herfra..!!

    jeg er rigtig meget interesseret i at møde op, men jeg er holet ovre fra broen af (amager) så det er lidt af et problem.. så hvis der er nogle her fra amager som er frisk p å at tage afsted så skriv.. for det lyder fandeme fedt! kæmpe respekt herfra at i tager initiativ til sådan et kæmpe træf...

    Men ellers hvis der er Nogle interesserede så bliver der jo holdt træf herovre på amager, d 5 juni.. al information på www.sfxamok.webbyen.dk .. out herfra og mega kæmpe respekt..!


  • #54   14. jan 2006 så er der scooterudstilling
    se her -> http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=274123


  • #55   17. jan 2006 Hvilket areal er det planen det skal foregå på.
    Hvis det er et sted posten normalt kommer så kan politiet godt komme og stille krav. Det samme kan de gøre hvis der ikke er spærret ordentligt af.

    Og sidst men ikke mindst. Hvis I kan så læg det i september i stedet. August er en i forvejen rigtig travl måned hvadangår tohjuler sport. Det gælder også for Scooter cup og Scootertræffet på Als. (Og det ville være at skyde jer selv i foden hvis i holder det samme dag som Als. For alle de rigtigt vilde (TS, 2fast, nos, baneracere mm, De kommer på Als)


Kommentér på:
To dages træf

Annonce