{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Rasmus P
Rasmus P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Elektrisk skateboard {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Vil i mene det er worth at tage chancen, med at benytte et 20-30 km/t elektrisk skateboard på cykelstien til og fra gymnasiet?

Vil konsekvenserne være alvorlige for mig, da jeg er over 18 år?

Tak på forhånd. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektrisk skateboard
  • #1   1. mar 2015 Jeg kørte på et el løbehjul hver dag i et halvt år (et af de dyre) og der skete ikke noget bare lad være med at køre hasarderet smiley

• #2   1. mar 2015 jeg kørte på et el løbehjul en af de billige første gang jeg skulle prøve sådan en på vejen nåede 300m også blev jeg stoppet smiley Men har kørt knallert siden jeg var 13 og er aldrig blevet stoppet smiley

• #4   1. mar 2015 Køb en god brugt cykel.
    Det kommer til at skifte batteriet mange gange på dit skateboard der.

• #5   1. mar 2015 Umiddelbart tror jeg ikke der er andre konsekvenser for dig end der er for alle andre. smiley
    Siden det "blot" er et motoriseret skateboard vil du nok få det konfiskeret og få en halvstor bøde. smiley

Den gang jeg arbejdede i Toys'R'us blev vi efter en episode med politiet nødt til at gøre opmærksom på at de 8 og 16 km/t elektriske løbehjul vi solgte altså ikke måtte bruges, hvor færdselsloven gælder. smiley
    Samme producent lavede også løbehjul der kunne køre 32 km/t, men dem valgte man ikke at sælge her i landet, da størrelsen stadig passede bedst til 10-12 årige. smiley

Anyway, jeg er nu mere bekymret for stabiliteten. Jeg har en gang kørt ind i en lygtepæl med 20-25 km/t efter at være blevet ramt af en bil og på trods af at have hjelm på, masser af tøj og at scooteren tog en stor del af slaget, så var det altså ikke særlig behageligt.
    Så jeg bliver lidt nervøs over at du ønsker et skateboard til de hastigheder. De manøvrerer ikke specielt godt, fordi du drejer med vægten og du har ikke anden kontakt med køretøjet end undersiden af dine sko, så chancen for at falde af er ret stor.
    Siden du tænker på det her har du sikkert kørt en del mere med skateboard end jeg selv, men så ved du også at når man ryger af, så bliver man ved med at løbe i den retning man bevæger sig i indtil man gradvist får løbet farten af, falder på snuden eller ryger ud foran en bil. smiley

Anyway, så ville jeg holde mig fra motoriserede skateboards og hvis jeg ser dig på cykelstien, så ved jeg sku heller ikke hvad jeg skal gøre.
    Det er ikke lang tid siden at jeg blev påkørt af en cyklist bagfra fordi han kunne køre betydeligt hurtigere end mig og så ignorerede hans lortebremser eller det at man skal have sikkerhedsafstand. smiley

Så lad os sige at du får brug for at bremse hurtigt. Hvordan får du skidtet bremset hurtigt og hvordan undgår du at få overbalance, falde af og løbe ind i hvad der end er foran dig som du har brug for at bremse bag eller undgå? smiley

• #6   24. apr 2019 Hej jeg har fået oprettet et forum for alle os der kører på elektriske skateboards! Hop ind på Facebook og så efter: elektrisk longboard forum ;)????

Kommentér på:
Elektrisk skateboard

Annonce